sunnuntai 31. maaliskuuta 2024

Ollaan enkeleitä toisillemme

 


  Heippa taas! Sain tuon idean tuohon otsikkoon taas yllä olevasta kuvasta. Kun olin muokkaamassa niin tuo nimi nousi mieleeni ja ajattelin että tässähän se on! Mun mielestä Vestallica on niin kaunis enkelinä, aivan ihana. Hän on juuri laskeutunut taivaasta.

  Tänään ei ole luvassa tarinaa, sori. Mutta joku päivä olen aikeissa alkaa kuvaamaan uutta tarinaa. Tai sitten jatkan Valkoista lintua mikäli uusi nukkeni tulee luokseni.

  Nyt paljastan teille salaisuuden; Kaksosten tarinasta tuli pitempi kuin uskoin. Ensin ajattelin että teen siitä lyhyen, vain 10 osaa. Sitten kun huomasin tarinasta tulevan pitempi niin ajattelin ettå ehkä noin 18 osaa. Mutta siitäkin se venyi 20 osaan. Mua ei siis haittaa yhtään. Tarinasta tuli mielestäni hyvä ja oli niin hauskaa sitä kuvattaessa. Toivottavasti tulevien tarinoiden kanssa on yhtä hauskaa.

  Mutta kävin tänäänkin ulkona kuvaamassa. Mulla oli mukana Ciel, Vestallica, Marilyn ja Anastasia. Siitä huolimatta saatte lähinnä kuvia vain Cielistä. Loput julkaisen joskus myöhemmin.

  Toivottavasti pidätte kuvista. Laittakaa toki musiikkikin soimaan. Oletteko valmiit? Tässä tulee.













Vain yksi kuva Vestallicasta^

Ensi kertaan!

2 kommenttia:

  1. Tarinat ovat sen pituisia kuin ovat 🥰 Se oli juuri sopivan pituinen ja uutta odottelen 🥰😃 Ja ihana tuo otsikko 😇🪽🪽Ollaan enkeleitä toisillemme 🥰😇

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon♥️ Mukava kuulla että uutta tarinaa odotellaan jo😄

      Poista