tiistai 5. maaliskuuta 2024

Custom projekti + kuvailua

 


  Heippa taas! Tänään en valitettavasti päässyt ulos kuvaamaan. On ollut niin kiireistä. Oon tehnyt yhtä custom projektia tänään aika kauan. Tää custom projekti on vielä kesken, en siis oo vielä koonnut häntä tai liimannut edes irtoripsiä tai mitään sellaista. Oon silti sen verran tyytyväinen että näytän teille:



  Oon mielestäni kehittynyt vähän noiden ripsien piirtämisessä. Ihan mun mielestä kivan näköinen neiti tulossa. Vielä on tulossa lisää tälläisiä projekteja joten tuutte näkemään näitä lisää.

  En siis päässyt ulos tänään. Ei silti hätää. Mulla on silti kuvia joita mun on pitänyt julkaista jo kauan aikaa sitten mut ei ole tullut sopivaa väliä mihin nää tunkea. Joten. Tässä vähän viime viikon kuvasatoa, olkaapa hyvät!



Tää kuva^ on ehdottomasti näistä kuvista mun suosikki. Anastasia on tässä mun mielestä niin kaunis.











Ensi kertaan!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti