torstai 14. maaliskuuta 2024

En malta enää odottaa

 


  Heippa taas! Sori taas myöhäinen postaus. Oon ollut tänään taas kiireinen. Olin eräässä kaupassa ja on ollut muutakin menoa. En nyt päässyt ulos tänään ollenkaan kuvaamaan. Mutta eihän hätä ole tämän näköinen! Muokkasin erään vanhan kuvan Daisystä ja siitä tuli mun mielestä oikein kiva.

  Mulla on myös vähän ilmoitusasiaa. Mun huhtikuu näyttää tosi kiireiseltä joten silloin postauksia tulee vähän harvemmin. Mulla on silloin yksi tosi tärkeä juttu enkä mahda sille mitään. Toivon että ymmärrätte.

  Mutta nyt mulla on hyviä uutisia! En jaksanut odottaa että se tilaamani juttu tulee joten… Jatkan tarinaa ilman sitä juttua ja ujutan sen mukaan tarinaan sitten kun se tulee. Tänään on siis luvassa uusi osa Kaksosten tarinaan! Toivottavasti pidätte tästäkin osasta! Muistakaa myös että jos haluatte mukaan kysymyspostaukseen niin menkää esittämään kysymyksiä tänne.


Kuvatarina: Voimieni lähde



Vesi tippuu huoneen katosta kasvoilleni. Hetken pidän silmiäni kiinni. Vesi tuntuu kylmältä ja-

Marilyn: HETKINEN! Mikä vesi? *räväyttää silmänsä auki*



Kaikkialla on kylmää ja valkoista. Huone tuntuu olevan kuin iso valkoinen laatikko. Vesipisaroita putoaa. Kaikkialla leijuu ruusun tuoksu.

Marilyn: Mitä- Missä minä olen?



Marilyn: Tämän on pakko olla unta..



Marilyn: Mutta jos tämä on unta miksi kaikki tuntuu niin oudon fyysiseltä?



Ruusut tuntuvat kasvavan ihan silmissä. Itse asiassa ne liikkuvat.



Vesi pisaroita putoaa pieneen astiaan. Silloin muistin.



Marilyn: Ehkä.. *pudistaa päätään* Ei. Tai enhän minä voisi..enhän?



Marilyn: Loinko minä tämän?



Marilyn: Minä kyllä mietin eilen illalla ennen nukkumaan menoa että jos minulla olisi lähde joka kuvastaa voimiani että millainen se olisi.. Voisiko se olla totta? Että loin tämän?



Paniikki iskee.

Marilyn: Kuka tietää missä minä olen! Olen pulassa, pahassa pulassa!



Marilyn: *riuhtoo hädissään*



Mitä enemmän riuhtoo ja pelkää sitä nopeammin ruusut ympärillä alkavat kasvaa.

Marilyn: *tuntee terälehtien kutittavan kasvoja* Ei!



Marilyn: Mitä minä teen?


Marilyn: Minua pelottaa.. Apua.. Anastasia..Auta..



Yhtäkkiä tapahtuu jotakin älytöntä.

Anastasia: Tee niin kuin silloin kävelyllä. Käytä kaukosiirtymistä.



Marilyn: …Anastasia?


Jatkuu




Juu, pahoittelut jos tää osa oli vähän hurja. 😅

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti