lauantai 2. maaliskuuta 2024

Elämäni värit

 


  Heippa taas! Ennen kuin unohdan niin muistuttelen teitä! Menkää siis esittämään kysymyksiä mulle ja nukeille tästä linkistä! Mutta no niin. Mennäänpä asiaan. Mulla oli tänään oikein mukava kuvausreissu ulkona. Olipa virkistävää kuvata pitkästä aikaa pelkästään kaksosia. Lisäksi leikin taas picsartilla ja syntyi tuo ylempi kuva^ Tykkään tosi paljon sen väreistä ja iloisesta fiiliksestä mitä se mulle tuottaa.

  Ja ilokseni voin paljastaa että ei tämä postaus tähän lopu. Oon siis vielä tänään kuvannut Kaksosten tarinaan uuden osan. Jo yhdeksäs osa? Oon ylpeä itsestäni että oon saanut jatkettua tätä tarinaa jo näin kauan. Tää kuvatarina sarja on siis pitempi kuin Sydänten talvi. Oon nähnyt tähän sarjaan enemmän vaivaa kuin Sydänten talveen. Molemmat tarinat on kuitenkin mulle rakkaita.

  Mut löpinät sikseen. Tässä tulee Kaksosten tarinan yhdeksäs osa. Toivottavasti pidätte!


Kuvatarina: Totuus sattuu



Marilyn: *istuu puiston penkillä* En ole vieläkään kertonut totuutta perheelleni. Kun yritin udella miksi kaikilla muilla perheenjäsenillä on ruskeat silmät ja minulla siniset niin kukaan ei kommentoinut sitä mitenkään.



Marilyn: Annoin heille tilaisuuden kertoa.. He eivät tarttuneet siihen.



Marilyn: *ajatuksissaan*



Anastasia: *hiipii lähemmäs* Arvasin että löydän sinut täältä.




Marilyn: Hei Anastasia! Miksi oikein hiiviskelet noin? Olin säikähtää hengiltä..





Anastasia: Äh sorry. En voinut vastustaa kiusausta tehdä pientä jäynää. *naurahtaa* Saanko liittyä seuraan?

Marilyn: Tottakai. *tekee tilaa että penkille mahtuu istumaan*



Anastasia: *kasvoilla yhtäkkiä varoittava ilme*  Tiedän että totuus on sinulle tärkeää. Mutta minun on silti puututtava tähän. Kuuntele tarkasti. Sinä et kerro adoptioperheellesi mitään. Syy on niin yksinkertainen kuin että ihmiset eivät kestä totuutta jumalista. Totuus satuttaa. Totuus rikkoo heidät ja tekee heidät hulluiksi. Joten.. Jätä heidät tämän ulkopuolelle. Ymmärretty?



Marilyn: *vaikenee totisena* Mistä sinä tiesit?

Anastasia: Kaksosten yhteys, oletko kuullut?

Marilyn: Olen mutta..

Anastasia: Opit kyllä vielä.

Jatkuu










Ei kommentteja:

Lähetä kommentti