lauantai 9. maaliskuuta 2024

”Oothan siinä vielä huomenna?”

 


  Heippa taas! Tää postaus tulee nyt näin myöhään koska oon ollut kiireinen koko päivän. Sorry. Mun tarkoitus ei ollut aluksi tehdä mitään tälläistä postausta. Toisin kävi.

  Okei, okei. Antakaas kun kerron. Mä olen tosi runollinen. Rakastan kirjoittamista. Etenkin runojen. Joten päätin julkaista tälläisen runon kaltaisen joka kertoo Averystä ja Daisystä. Oli miltein mahdotonta olla tekemättä tätä koska tarina alkoi muodostua mielessäni samalla kun kuvasin.

  Siis tässäpä tulee tälläinen lyhyt kuvatarina runoa muistuttavassa muodossa. Olen nähnyt tähän aika paljon vaivaa joten toivon että pidätte. Sori vielä kun julkaisen näin myöhään. Muistakaa laittaa musa taas soimaan!


Kuvatarina: Oothan siinä vielä huomenna?






”Ensin olin yksin


pelkkä sivustaseuraaja


sitten sinä tulit


lämmitit sydämeni


jokainen kosketuksesi


kaikki hellät sanat jotka kuiskaat korvaani


kaikki se rakkaus


sydämeni laulaa kauniin laulun sinusta, meistä


Siis…Oothan siinä vielä huomenna?”



Loppu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti