keskiviikko 6. maaliskuuta 2024

Uusi nukke

 


  Heippa taas! Kuten otsikosta voi päätellä mulla on jälleen kerran uusi nukke! Hän on niin ihana ja häntä on kyllä odotettu. Neitihän ei siis ole vielä valmis mutta hän on niin nätti näinkin että oli pakko mennä tänään pihalle räpsimään vähän kuvia. 




  Tää nukke saapui siis eilen ja hän on malliltaan Pullip Vesta. Yllä pari kuvaa hänestä paketissa. Nimeksi olin ajatellut Vestallicaa mutta kun vähän googlettelin niin tajusin etten voi sitä hänelle antaa. Eräs laulaja oli tehnyt sen nimisen biisin enkä halua että nukkea yhdistettäisiin mitenkään häneen tai siihen biisiin. En ollut koskaan siitä laulajasta kuullutkaan niin siksi. Nyt kuitenkin mietin että pitäisikö hänen nimensä silti olla Vestallica koska nimi tuntuu istuvan hänelle. Lisäksi eräs mulle hyvin tärkeä henkilö ehdotti tätä nimeä. Ehkä tää nukke voi sittenkin olla Vestallica. Kertokaa toki jos on parempia nimiehdotuksia.



  Tää nukke on musta niin ihana! Hän saa hahmokseen yhden tärkeimmistä omakeksimistäni hahmoista; hänestä tulee Suuri Ihanuus. Hän tulee esiintymään kesällä samassa tarinassa kuin Melody. Tää että tällä nukella olis kaks nimeä liittyy siihen tarinaan jonka aion tehdä sitten kesällä. Toinen nimi on siis Suuri Ihanuus ja toinen ehkä se Vestallica. Ellen sitten keksi parempaa toista nimeä. Saa nähdä.


  Suuri Ihanuus/Vestallica on niin kaunis. Hänestä saa kyllä nättejä kuvia. Vähän oli haastetta tänään kuvien otossa kun en saanut ihan sellaisia kuvia joita halusin ottaa. Mutta näköjään yksinkertainen on paras joten Suuri Ihanuus päätyi makoilemaan kanervien keskelle.




  Rakastan tän nuken vaatteita. Etenkin hame on mun mieleen. Toi surumielinen ilme on se joka sai mun sydämen suorastaan sulamaan. Ajattelin hänet nähdessäni että ”hei oot tosi kaunis, teen susta Suuren Ihanuuden”. Peruukki ja chipit hänelle on jo hankittu, ainoastaan obitsu on vielä matkalla. Hän tulee siis vähän muuttumaan tästä.
  Mutta hei, eiköhän tää postaus ollut tässä. Halusin vaan tällä kertaa vähän höpötellä nukeista ja esitellä tätä mun uutta kaunotarta. Oon hänestä tosi innoissani ja toivon että se välittyy tästä postauksesta!





Ensi kertaan taas!

4 kommenttia:

  1. Sievä nukke, odotan lisää kuvia hänestä! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos❤️ Olen hyvin iloinen kun mulla on hänet🥰 Lisää kuvia otan taatusti!

      Poista
  2. Ihania kuvia, hän on tosi suloinen 🤩

    VastaaPoista