perjantai 22. maaliskuuta 2024

Uusi tarina alkaa

 


  Heippa taas! En nyt ole lainkaan varma tästä mutta aion aloittaa kolmannen jatkuvan kuvatarinani. Tarinan kirjoittelu on musta sen verran hauskaa puuhaa. Tätä tarinaa olen pyöritellyt jo vuodesta 2018 alkaen. Oon siis nukkeillut vasta vuodesta 2022 alkaen (Marilyn saapui silloin) mutta oon nyt tänä vuonna saanut idean että teen kaikista mun rakkaimmista hahmoista nukkeja. Ciel on siis yksi niistä hahmoista ja alan nyt kirjoittelemaan hänen tarinaansa.

  Joten. Oletteko valmiit? Tässä tulee uuden tarinan ensimmäinen osa! Toivottavasti pidätte.


Kuvatarina: Muistoja


Ciel: Siitä on jo pari vuotta kun karkasin. Juoksin niin kovaa kuin pystyin.



Ciel: Sade kasteli hiukseni.



Ciel: Ja minä itkin.



Ciel: Pälyilin ympärilleni. Eihän kukaan seurannut?



Ciel: Tasasin hengitystä. Sydämeni hakkasi hulluna. Luulin sen pomppaavan ulos rinnastani.




Ciel: Oli melko kova tuuli. Kaikki äänet hukkuivat tuulen pauhuun. Jos joku huusikin nimeäni niin en kuullut sitä.



Ciel: Katsoin viimeisen kerran taakseni ennen kuin juoksin pois.


Jatkuu

2 kommenttia:

  1. Olet upeasti onnistunut saamaan Cielille erilaisia ilmeitä 🤩 Mielenkiinnolla jään odottamaan jatkotarinaa tähän 😍

    VastaaPoista