torstai 7. maaliskuuta 2024

Rentouttavaa kuvailua kiireisen päivän päätteeksi

 


  Heippa taas! Onpa ollut kiireinen päivä! Huh, olipa ihanaa päästä viimein kotiin. Onneksi on kuitenkin nuket ja nukkeilu. Saan niin paljon iloa näistä pallopäistä. Ne ovat niin suloisia noine pyöreine poskineen. Enkä lakkaa koskaan ihmettelemästä miten aidoilta nämä nuket näyttävät ilmeiltään kuvissa. Ihan kuin näillä olisi ilmeitä vaikkei tietenkään ole.

  Oli miten oli, kävin nyt illalla kuvailemassa tätä mun uutukaista nukkea. Hän muuten sai nimekseen sen Vestallican josta puhuin aiemmassa postauksessa. Se nimi vain istuu tälle neidille eikä mikään muu nimi tunnu sopivan hänelle. Joten siis. Kävin kuvaamassa Vestallicaa.

  Tällä hetkellä Vestallica on mun suosikki nukke. Hän inspiroi nyt eniten. Se voi johtua siitä että hän on uusin. Hän on mielestäni niin kaunis. Rakastan yli kaiken noita hänen vaatteitaan ja itse asiassa; rakastan ihan kaikkea tässä nukessa. Vähän surettaa että täytyy muokata tätä nukkea. Oon miettinyt että pitäisikö jättää hänet customoimatta mutta kun haluan hänestä Suuren Ihanuuden. Oon ajatellut tehdä kompromissin eli pidän häntä jonkin aikaa stockina. Sitten jossain vaiheessa vaihdan hänelle chipit, obitsun ja peruukin.

  Mutta juu. Kyllä tämä tästä. Näytän teille nyt kuvia joita otin tänä iltana. Toivottavasti pidätte. Itse ainakin olen näihin tyytyväinen. Muistakaa laittaa musa soimaan!















^ Tää kuva on näistä mun suosikki






Ensi kertaan!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti