lauantai 16. maaliskuuta 2024

Artemis

 


  Heippa taas! Tein taas pikaisen kuvausreissun tuossa päivällä. En voinut julkaista kuvia heti vaikka olisin halunnut. Olin taas kerran aivan ihanassa miitissä. (Ei liity nukkeihin mitenkään.) Mutta hei. Mulla on ilo kertoa että saatte tänäänkin kuvatarinaa! Sitä ennen kerron vähän tuosta yllä olevasta kuvasta.

  Mua on aina kiehtonut eri tarustojen jumalattaret. Etenkin kiinnostaa Kreikan tarusto. Joten sain inspiraatiota siitä. Anastasia esittää tuossa Artemisia. Artemis on siis kuun ja metsästyksen jumalatar. Oon aina kuvitellut Artemisille tuollaiset sarvet päähän.

  Mutta nyt. Tässä tulee lisää tarinaa. Toivottavasti pidätte!


Kuvatarina: Pako



Marilyn: Olen aina elänyt siinä luulossa että vanhempani ovat vanhempiani. *pakkaa tavaroitaan matkalaukkuun kihisten suuttumuksesta* Kaikki se oli valetta. Pelkkää valetta.




Marilyn: *surullisena pidättäen kyyneliä* Miksi? Miksi minä? Miksi he tekivät tämän minulle?





Marilyn: Nyt se on pakattu. En halua olla täällä enää hetkeäkään!




Marilyn: *itkee hiljaa vuolaasti*

*ovi käy*

Marilyn: Voi ei! He tulevat!

”Marilyn, kotona ollaan!”

”Onko jo läksyt tehty?”

”Onko nälkä? Teen sinulle ruokaa.”

Marilyn: Ei, en halua kohdata heitä!

”Marilyn… mitä sinä teet?”

Marilyn: *vetää henkeä ja kerää kaiken rohkeutensa* Minä..minä aion lähteä.

”Mitä-”

Marilyn: Te olette valehdelleet minulle koko ikäni. En aio katsella sitä enää enempää.

”Mutta Marilyn-”





Marilyn: *hehku syttyy käteen* Riittää! Te ette estä minua!

”Mitä-”


Marilyn: *hehku laajenee ja kirkastuu*




*hehku sokaisee heidän silmänsä hetkeksi*

Marilyn: *tarttuu matkalaukkuun* Minä lähden! *juoksee ovesta ulos*



Hetkeä myöhemmin puistossa.




Marilyn: *sydän hakaten* Minä tein sen. Minä todella tein sen.



Anastasia: *saapuu paikalle* Sinä jätit heidät.

Marilyn: *säpsähtää* Miten sinä tiesit että olen täällä?




Marilyn: Anna kun arvaan. Se jakamamme kaksosten yhteys?

Anastasia: Sepä se. Saanko liittyä seuraan?



Marilyn: *laskee matkalaukun penkiltä maahan jotta Anastasia mahtuu istumaan* Tietysti.





Marilyn: Meillä on paljon puhuttavaa. Olen alkanut muistaa enemmän asioita.




Anastasia: Tiedän sen. Siksi tulin.




Anastasia: Kysy minulta mitä haluat.


Jatkuu






2 kommenttia: