sunnuntai 17. maaliskuuta 2024

Höpöttelyä ja kuvailua

 


  Heippa taas! Pitkästä aikaa kuvasin taas Averyä! Harmittaa kun oli tullut taas lunta. Inhoan talvea. Mutta hei, mulla on vähän nukkeasiaa.

  Eli siis. Mulle on tulossa uusi nukke. En vielä paljasta mallin nimeä. Tää nukke on ollut mun haaveissa aika kauan. Tilattiin nukke siis Ebaysta. Mulla ei oo vielä hajuakaan minkä nimen ja hahmon annan tälle nukelle. Ajattelin päättää nimen ja hahmon sitten kun oon saanut tän nuken. Oon tosi innoissani silti hänestä.

  Ai niin! Pienen kuvausreissun jälkeen vaihdettiin Averylle obitsu. Oli vähän taas haastavaa. Mut kyllä me lopulta onnistuttiin. Avery on nyt siis valmis.

  Itse kuvausreissu oli oikein mukava ja rentouttava. Avery on nätti nukke mutta vähän haastava kuvattava. Joskus kuvissa hän ei oikein näytä itseltään. Noh enhän itsekään olen kovin valokuvauksellinen heh Saatiin kyllä sitten silti hyviä kuvia. Pidän tuosta yllä olevasta kuvasta.

  En nyt höpöttele taaskaan tämän enempää vaan näytän niitä kuvia. Tässä siis postaus Averystä. Vaikka Lala oli myös mukana niin julkaisen nyt vain kuvia Averystä. Toivottavasti pidätte.






^tää on mun lempikuva näistä kuvista







Ensi kertaan!

2 kommenttia: