maanantai 11. maaliskuuta 2024

”Näytän sinulle taivaasi”

 


  Heippa taas! Päätin nyt tehdä pienen postauksen Melodystä ja Vestallicasta. Toi ylempi^ kuva kertoo hyvin siitä miten Vestallica näkee Melodyn. Tää kuva siis ei meinannut aluksi millään onnistua mutta muokkauksen jälkeen olenkin erittäin tyytyväinen tähän.

  Niin tekisi mieli alkaa jo kuvaamaan kuvatarinaa näistä kahdesta rakastavaisesta mutta koitan pidätellä tätä intoa. Tarkoitus olisi kuvata sitä tarinaa ensi kesänä. Siitä tulikin mieleeni että odotan myös innolla että pääsen tekemään sen kysymyspostauksen. Eli jos haluat mukaan niin muista käydä täällä kyselemässä kysymyksiä!

  Mun tekisi niin mieli kuvata Kaksosten tarinaakin mutta tällä hetkellä en voi. Eräs tavara on matkalla luokseni. Kun se saapuu niin jatkan taas tarinaa.

  Okei. Nyt näytän mitä olen kuvannut. Mun mielestä näistä kuvista tuli ihanan keväisiä. Näissä on jotenkin sellainen romanttinen ja huoleton tunnelma. Toivottavasti pidätte!










^tämä on näistä kuvista mun suosikki
















Ensi kertaan!

2 kommenttia:

  1. Hienoja kuvia! Luin äskön sun kaikki kuvatarinat ja tykkäsin niistä. Tuleeko näistä kahdesta lisää tulevissa kuvatarinoissa? Olisi kivaa tietää niidenkin tarinoista <3

    -Omenan nukketiimi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Miten ihana kommentti! Kiitos! Ja mulla on tarkoitus siis alkaa kirjoittamaan näistä kahdesta rakastavaisesta tarinaa ensi kesänä❤️

      Poista