lauantai 23. maaliskuuta 2024

Uusi tarina innostaa mutta…

 


  Heippa taas! Kuten otsikosta voi päätellä niin taas on tarinaa luvassa. Kaksosten tarina on vieläkin kesken mutta uusi tarinani Valkoinen lintu innostaa myös suuresti. Silti nää mun kaksoset inspiroi tosi kovasti. Ehkä kaikkein eniten.

  En millään haluaisi lopettaa. Eikä mun onneksi tarvitsekaan. Joten. Tässä tulee Kaksosten tarinan 18. osa. Toivon että pidätte!


Kuvatarina: Maan jumalatar

Marilyn: Kun karkasin niin olen viettänyt sen jälkeen lähes kaiken aikani siskoni kanssa. Hän on yrittänyt parhaansa mukaan opettaa minua hallitsemaan jumalatar voimiani.


Anastasia: No niin. Oletko valmis?



Marilyn: Olen. Mitä me teemme metsässä? Olemme täällä melkein aina.

Anastasia: Koska luonto on yhteydessä voimiisi niin on helpompi opetella hallitsemaan niitä niiden luonnollisessa ympäristössä.



Marilyn: Se käy järkeen. Olen luonut kukkia ja sen jättikävyn.

Anastasia: Jep. Aloitetaan samalla tavalla kuin aina ennenkin. Sulje silmäsi.




Marilyn: *sulkee silmänsä*

Anastasia: Tyhjennä mielesi.

Marilyn: *tyhjentää mielensä*

Anastasia: Ja nyt kutsu maan voimia.



Marilyn: *vihreä hehku syttyy käsiin* Toimiiko se? *edelleen silmät kiinni*

Anastasia: Katso itse.



Marilyn: *tuntee voimakkaan nurmikon tuoksun ja kasvien kutittavan kasvojaan* *sitten tajuaa* Minä todella tein sen!

Anastasia: Niin teit! Sinä hallitset luonnon voimia.

Marilyn: Todellako?

Anastasia: Todella.



Parin tunnin päästä toisaalla.


Marilyn: Hei Anastasia, millaisia voimia sinä hallitset parhaiten?




Anastasia: Minäkö? Noh… Juttuhan on niin että olen tullut äitiimme. Olen viisauden jumalatar niin kuin hänkin.

Marilyn: Okei.

Anastasia: Sinä olet tullut äitimme sisareen. Hänkin on maan jumalatar ja hallitsee parhaiten luonnon voimia.

Marilyn: Kuinka paljon jumalia on?

Anastasia: Niin paljon ettei pääsi kestäisi.

Marilyn: On varmaan parempi etten edes tiedä.

Anastasia: Jep.


Jatkuu




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti