maanantai 18. maaliskuuta 2024

Pieni tarinan pätkä

 


  Heippa taas! Eilen ja tänään tuli vähän muokkailtua kuvia. Tuo yllä oleva kuva kertoo sateenkaarisillalle menossa olevista eläimistä. Sain inspiraatiota kun eräs tiktokkaaja on menettänyt kissansa.

  Kun olin ulkona sain idean pieneen kuvatarinan pätkään. Tämä tarina kertoo siitä mitä Averylle ja Daisylle tapahtui Sydänten Talven jälkeen. Oon ylpeä Averystä. Vaikeuksista huolimatta hän on nykyään menestynyt ja hän on myös löytänyt itselleen ihanan tyttöystävän.

  Mutta mennäänpä itse tarinaan. Sain tähän tarinaan inspiraatiota Lady Gagan biisistä. Lisäksi Avery on kokenut aika surullisia juttuja tarinassa niin mun kävi hänen hahmoaan vähän sääliksi. Nyt tällä hahmolla menee hyvin ja olen siitä iloinen. Toivon että tekin pidätte tästä tarinasta. Muistakaa laittaa musiikki soimaan.





Kuvatarina: Elämäni värit



*limusiini ajaa ulos hienon luksus asunnon pihasta*




Avery: *raapustaa sanoja limusiinissa päiväkirjaan* Okei tätä on vaikea selittää. Mutta anna kun kerron. Elämäni oli aivan tavallista. Daisyn tapaamisen jälkeen olin mennyt sosiaaliseen mediaan. Sen kautta minulle tarjottiin töitä. Kaikki tämä alkoi kun koko kansa näki minut televisiossa.




Avery: Daisy on tukenut unelmiani alusta asti. Olen hänelle hyvin kiitollinen.



Avery: Kun minusta tuli elokuvatähti elämäni muuttui täysin. Tuli uusia haasteita. Toiset nuket tunnistavat minut kun kuljen kadulla. He pyytävät nimikirjoituksia.




Avery: Kaikesta tästä julkisuudesta huolimatta olen silti vain Avery. Tuntuu edelleen välillä oudolta. Välillä julkisuus myös vähän harmittaa.




Avery: Onneksi on Daisy. Hän tuo elämääni värit. Hänen kanssaan voin olla oma itseni.


Loppu






4 kommenttia:

  1. Hieno kuvatarina! Tykkään siitä kuinka Avery kirjoittaa olevansa yhä Avery, kaikesta julkisuudesta huolimatta. Toi on hyvä sanoma!

    Kommentoin nyt vähän sun nukkejaki. Avery on tosi kaunis ja eka kuva siitä sateenkaaren kanssa on hienosti muokattu. Daisy on myös nätti nukke, jolla on aivan ihana peruukki! Karen on myös kiva malli (jospa itelläki ois).

    Averyssa on oikeesti asennetta! Siitä tuli elokuvatähti kaikkien surullisten tapahtumien jälkeen, ihan jokainen ei pysty siihen!! Ihanaa kuinka hän kuitenkin rakastaa Daisya koko sydämestään eikä julkisuus oo menny sen tielle. Daisy ja Avery on tosi kaunis pari, joka ansaitsee kaiken rakkauden <3

    -Omenan nukketiimi
    Omenannukketiimi.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! Arvostan kommenttiasi!😄 Olen tosi otettu kaikista kehuista♥️ Ja menenpäs katsomaan blogiasi👍

      Poista
  2. Ihanaa tällainen Happy End 🥰 Musiikkikin sopii tähän tosi hyvin 🤩

    VastaaPoista