sunnuntai 10. maaliskuuta 2024

Liisa ihmemaassa

 


  Heippa taas! Olipa virkistävä kuvausreissu! Vaikka oli huomattavasti kylmempää kuin muutama päivä sitten niin se ei haitannut.

  Olin tänään kuvaamassa siis Alicea ja Vestallicaa. Alice on siis Pullip Nella mutta kun näin hänet tuossa söpössä lookissaan myynnissä niin en voinut vastustaa häntä. Hän sai nimensä Liisa Ihmemaassa -sadun mukaan. En olekaan häntä pitkään aikaan kuvannut joten oon nyt niin ylpeä että sain hänestä näin hyviä kuvia otettua. Koska Alice tuo mieleeni sen sadun niin oli ihan pakko muokata jotain siihen liittyvää. Toi kello siis on olevinaan sen kanin jota Liisa seurasi kanin koloon. Oon aika tyytyväinen tähän kuvaan.

  Mutta tosiaan. Kävin siis kuvailemassa ulkona. Näistä kuvista tuli mun mielestä tosi kivoja. Joten tässäpä vähän kuvasatoa. Toivottavasti pidätte!




Nää kaksi kuvaa on näistä mun lempparit^

















Ensi kertaan!

Muuten; muistakaa käydä täällä kyselemässä kysymyksiä jos haluatte päästä mukaan kysymyspostaukseen!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti