perjantai 1. maaliskuuta 2024

Uusi nukke, infoa ja kuvatarina

 


  Heippa taas! Mulla on siis uusi nukke! Hän on tuossa yllä olevassa kuvassa ja hän on siis Byul Lunatic Humpty Dumpty. Olin aikeissa antaa hänelle nimeksi Maggie mutta nyt tuntuukin että hän on Ciel. Aion siis vaihtaa hänen nimensä ja hahmonsa. Lisäksi olen aikeissa tilata hänelle uuden peruukin. Mutta kuitenkin; en voi uskoa että hän on vihdoinkin siinä. Olen tästä nukesta haaveillut aika kauan ja nyt mulla on hänet! Laitan hänestä lisää kuvia myöhemmin.

  Ennen kuin päästän teidät kuvatarinan kimppuun niin haluan kiittää kaikkia neljää lukijaani siitä että luette blogiani. Olen tosi yllättynyt että näin lyhyessä ajassa teitä on jo neljä. Kiitos tosi paljon! Olen myös aikeissa tehdä kysymyspostauksen Marilynin 2v synttärien kunniaksi. Neiti tosiaan oli ensimmäinen nukkeni ja sain hänet 21. huhtikuuta 2022. Joten mulle ja nukeille saa esittää kysymyksiä! Aikaa on siihen 21.4.2024. saakka. 

  Mutta nyt itse kuvatarinaan. Tää taitaa olla jo Kaksosten tarinan kahdeksas osa. Tää tarina on mulle erityisen rakas kun tässä esiintyy mun ensimmäinen nukke, Marilyn. Noniin. En höpöttele enempää. Toivottavasti pidätte tästäkin osasta!


Kuvatarina: Kaukosiirtyminen



Marilyn: Tässä on hyvä. Näytän sinulle.



Marilyn: Jännittää.. Mitä jos se ei onnistu? Pieni hetki.

Anastasia: Hyvä on.



Marilyn: Minun täytyy keskittyä.. Odota.

Anastasia: Ei kiirettä.



Marilyn: *alkaa hehkua* Se toimii!


Marilyn: *valo laajenee*




Marilyn: Se todella toimii!


Marilyn: *yhtäkkiä hehku katoaa ja tyttö avaa silmänsä pettyneenä* Se ei toiminut! Vaikka yritin niin kovasti..


Anastasia: Mitä sinä yritit tehdä?

Marilyn: Yritin siirtyä ajatuksen voimalla…

Anastasia: Se on aika vaikeaa. Minäkin olen harjoitellut sitä vuosia.

Marilyn: Tein niin vahingossa tänään tänä aamuna.. Hei hetki..Osaatko sinäkin?



Anastasia: Tietysti. Kaikki jumalat ja puolijumalat osaavat. Odotas minä näytän.

Marilyn: Okei.. En tiennyt..




Anastasia: *katoaa niin nopeasti ettei Marilyn ehdi edes silmiään räpäyttämään*



Anastasia: *ilmestyy taas tyhjästä takaisin* Näin.

Marilyn: Saanko kysyä missä sinä kävit?

Anastasia: Kävin Miamissa. *tirskahtaa nauruun kun näkee siskonsa ilmeen* Ihan oikeasti! Minä kävin!

Marilyn: *on edelleen ällistynyt eikä saa sanaa suustaan* Ehkä minä joskus totun tähän mutta en ainakaan vielä…

Jatkuu



12 kommenttia:

  1. Hieno blogi🤩kiinnostaisi tietää miltä Marilynistä on tuntunut saada sisko yhtäkkiä? Tuleeko Avery ja Daisy menemään joskus naimisiin? Tuleeko tää uusi nukke hyvin toimeen muiden kanssa? Tykkääkö kaksoset samoista jutuista vai onko heillä erilainen maku? Kumpi kaksosista on vanhempi? Mikä heidän horoskooppi merkkinsä on?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Ja kiitokset kysymyksistä🥰

      Amanda

      Poista
  2. Onko sinulla monta tarinaa mielessä nukeille? Onko sinulla jotain haavenukkeja Pullipeissa, Isuleissa, Daleissa, Byuleissa tai Taeyangeissa? Mitä toivot tältä vuodela nukkeilun suhteen?

    VastaaPoista
  3. Oletko halunnut kirjoittaa joskus tarinaa toisen nukesta tai kuvasta, ja oletko koskaan kysynyt että voiko?

    VastaaPoista
  4. Miten tunnistat Marilynin ja Anastasian?
    Mistä tykkäät eniten nukkeilussa?
    Mistä sait ekaa kertaa tietää nukkeilusta?
    Kenen sun nukeista kanssa menisit mieluiten treffeille (voi olla myös ihan ystävämielessä eikä kumppaneina) ja mihin menisitte?

    VastaaPoista
  5. Onko kaikki nuket yhtä rakkaita vai onko sulla lempparinukke? Vai vaihteleeko se?

    VastaaPoista
  6. Miten sulla on rahaa kaikkiin nukkeihin?
    Haaveiletko muistaki nukeista ku pullip-perheen jäsenistä?

    VastaaPoista