maanantai 17. kesäkuuta 2024

Yön jumalatarko?

 


  Heippa taas! Ja mitäs ihmettä mulla kävi tuon yllä olevan kuvan kanssa? Jaa. Tulipa taas vähän muokattua, heh. Adarasta tuli nyt yön jumalatar. Tää kuva on nyt mun yksi lempikuva omista nukkekuvista.

  Mutta hei. Mä olen saamassa pian yhden aika mullistavan nukkejutun. En paljasta vielä muuta kun sen verran että ensi talvea ajatellen sisäkuvien ottaminen on helpompaa. Olen tästä niin innoissani!

  Lisäksi otetaan nyt hetki nukkepohdintaa. Mulla on jo melkein kaikki mun unelmanuket. Ei puutu enää kovin montaa. Sen jälkeen kun saan hankittua ne, en todennäköisesti osta uusia nukkeja enää. Aion keskittyä kuvaamaan näitä mun olemassa olevia nukkeja. 

  Ja varmaan haluatte varmaan tietää mun unelmanuket? Niitä on neljä ja ne ovat:

- Pullip Bloody Redhood

- Pullip Wilhelmina

- Pullip Helter Skelter Ririko

- Pullip Steampunk Zappa

Ensimmäisenä ostoslistalla on tuo Pullip Bloody Redhood ja Pullip Wilhelmina. Saa nähdä milloin saan hankittua nämä neidit. Noita nukkemalleja on tosi vaikea löytää. Käytettynä lähinnä mietin ostavani. En vielä mutta joskus.

  Vielä mulla olisi yksi pieni juttu. Nimittäin kuvasin uuden osan Kantajaan. Toivottavasti tämä ilahduttaa teitä yhtä paljon kuin minuakin.





Kuvatarina: Tervetuloa Mystic Hillsiin


Portaalin sisällä kaikki näyttää unenomaiselta.














Avery: *putoaa kovaa vauhtia alaspäin* Ei ihme että tämä voi aiheuttaa pahoinvointia. Oloni on kuin olisin Liisa putoamassa kaninkoloon. Kuinka kauan tämä vielä kestää? *kuulee Daisyn huudon*











Avery: Älä pelkää, ei hätää! Tartu käteeni!













Avery: *kurottaa kättään ja tarttuu Daisyä kädestä* Katsohan, sain sinut!
















Daisy: Avery! Älä päästä irti!














Avery: *pitää kiinni tiukemmin* En aiokaan!













Yhtäkkiä vauhti hidastuu.



Daisy: *tuntee taas kiinteän maan jalkojensa alla* Mitäh..?














Daisy: Hei Avery! Taisimme tulla perille.















Daisy: Voit jo avata silmäsi.

Avery: Okei.
















Avery: *avaa silmänsä* En voinut pitää silmiä portaalissa auki koska aloin voida pahoin.
















Avery: *tajuaa istuvansa tuolissa* Mistä tämä tuoli muuten tuli?
















Avery: *aikoo nousta tuolilta mutta ei ehdi tehdä mitään kun yllättäen kolmas täysin tuntematon henkilö alkaa puhua*

?: Seis!















Kasvit kietoutuvat Averyn ympärille kahlitakseen tämän tuoliin.

Avery: Mitä ihmett-!?

?: Kuka antoi ihmiselle luvan tulla Mystic Hillsiin?















Avery: *koittaa näyttää urhealta mutta on oikeasti kauhusta kankea* Minkä luvan? En minä mitään lupia tarvitse. Ja hei, päästä irti!

Kasvit pitävät Averyn otteessaan.














Daisy: Voi ei! Avery! Mitä minä teen?












Jatkuu

2 kommenttia:

  1. Tosi hienot muokkaukset ja kuvat 😍 Tuo kuva, jossa Daisy tuntee taas maan jalkojensa alla, on ehdoton lempparini 🤩 Jopa jalkojen varjot ovat hienosti kohdillaan ja jalkojen asento on upea. Hieno seikkailutarina 🤩

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! Ihana kuulla että pidät kuvista ja että kuvat onnistuivat😄

      Poista