sunnuntai 9. kesäkuuta 2024

Jotain sinistä

 


  Heippa taas! Mä olen niin tyytyväinen tuohon kuvaan Averystä. Siitä tuli mun mielestä niin kaunis. Olin muuten eilen ja tänään Hypeconissa. Oli tosi kivaa ja mukaan tarttui vähän kaikenlaista.

  Nyt kuitenkin mun pitää kertoa jotain. Huomenna ei todennäköisesti tule postausta. Pitää katsoa miten asiat huomenna menevät. Jos menee kaikki onnistuneesti niin voi olla että postaus tuleekin. En ole vielä varma.

  Mutta nyt olisi taas kuvatarinan aika. Kyllä vain, olen ollut ahkera ja kuvannut taas jatkoa Uneksijaan. Kuvasin samalla taas jatkoa myös Kantajaan. Kantajan uuden osan julkaisen joskus toiste. Tänään saatte siis uuden osan Uneksijaan. Mutta hei, tässäpä se tulee. Toivottavasti pidätte!




Kuvatarina: Vedenalainen




Aallot lyövät rantaan.







Tuuli hulmuttaa tytön mekkoa.








Rythm: Kerro minulle lisää merestä. Kerro aivan kaikki. Haluan tietää kaiken.

Avalon: Hyvä on. *saa idean päässään ja päättää toteuttaa sen* Mutta sitä varten meidän on mentävä lähemmäs vettä.









Rythm: Hyvä on. Ei kai se kovin vaarallista voi olla. Miten jokin näin kaunis voisi vahingoittaa minua?





Naiset kävelevät laiturin nokkaan.




Avalon: Tiedätkös, merenneidot osaavat hengittää veden alla.

Rythm: Tuo ei ole hauskaa. Ei merenneitoja ole olemassa.

Avalon: *ei sano mitään vaan työntää tytön selkäpuolelta laiturilta alas veteen*

Rythm: *putoaa mereen*









Avalon: *tyynen viileästi* Sinne meni.










Avalon: *katselee merta* Kohta hän tulee pintaan.








Veden alla.


Rythm: *vajoaa nopeasti veden alla kohti pohjaa* Mitä tapahtuu?









Rythm: On päästävä pintaan! *paniikki alkaa nousta tytön mieleen*










Rythm: *avaa suunsa huutaakseen apua mutta tajuaa pystyvänsä hengittämään veden alla*











Rythm: *rauhoittuu ja yrittää puhua mutta suusta ei tulekaan sanoja vaan kaunein laulua muistuttava ääni jonka tyttö on koskaan kuullut* Muistuttaa vähän…? En keksi sille sopivaa sanaa.











Rythm: Mikä minä olen?








Jatkuu

2 kommenttia:

  1. Tuo sininen kuva Averystä on niin superihana 😍😍 Ja tarina on jännittävä ja kiinnostava, hetken aikaa olin häkeltynyt mitä oikein tapahtui. Mutta onneksi kaikki päättyikin hyvin ja Rythm ei hukkunutkaan 😃

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon❤️ Ja joo, onneksi Rythmille ei käynyt mitään😅

      Poista