tiistai 25. kesäkuuta 2024

Vangittu

 


  Heippa taas! Oli kyllä ihana kuvausreissu. Oli niin ihana ilma ja kaikki paikat olivat täynnä kukkia! Rakastan ottaa nukeista kukkakuvia. Kesä on muutenkin mun lempi vuodenaika. Kuten ehkä jotkut muistaa.

  Tänään sain tuohon yllä olevaan kuvaan hauskan muokkausidean. Melody-parka on sotkeutunut hyttysverkkoon ja jäänyt sen vangiksi. Myös leppäkertut ovat menneet häntä häiritsemään. Ne kutittelevat Melodyä pienillä jaloillaan.

  Tuo kuva on omasta mielestäni hyvin onnistunut ja se on ehkä mun lemppari mun omista kuvista. Lisäksi musta tuntuu siltä että kehityn kuvanmuokkauksessa koko ajan. Tiedättekö kun vertaa niihin ensimmäisiin kuviin?

  Muutenkin kuvanmuokkaus on mulle niin iso henkireikä. Siis rakastan sitä. Oon tosi iloinen että mulla on nää nuket ja tää harrastus. Oon sanonut sen monta kertaa ja sanon sen vielä kerran. Rakastan nukkeilua.

  Kiitos kun jaksoitte lukea tai kuunnella tai ihan miten vaan. Nyt olisi taas luvassa uusi osa Péché-kuvatarinaa. Mun mielestä tän osan kuvat on tosi ihania ja toivon että tekin pidätte. Tässä se tulee, olkaapa hyvät!





Kuvatarina: Suudelmasta


Victoria: *erkaantuu äkkiä suudelmasta* Mitä minä olen tekemässä?















Primrose: *tuntee vihlaisevan surun tunteen* En minä kelpaa. Olenhan vampyyri.















Primrose: Miksi olet täällä? *sylkäisee seuraavat sanat suustaan* Vampyyrinmetsästäjä.
















Victoria: Ei! En minä ole…!
















Primrose: *kääntyy lähteäkseen* Hyvästi.
















Victoria: Mutta.. Ei…

















Victoria: *kyynel valuu silmäkulmasta* Älä käsitä väärin…Ole kiltti…*ei sano ääneen mutta lisää mielessään* Rakastan sinua! *juoksee sen jälkeen itkien pois*

















Primrose: *yllättyy Victorian reaktiosta mutta ei ehdi sanoa mitään*


















Primrose: Ehkä olin hänelle liian töykeä.

















Primrose: Etsin hänet. Pyydän anteeksi. Muuta ei ole tehtävissä. *surullisesti* Aiheutin hänelle henkistä kipua.











Samaan aikaan toisaalla.


Victoria: Se oli ensisuudelmani. Miksi.. Miksi siinä kävi näin?













Jatkuu



2 kommenttia:

  1. Ihana tarina ja upeat kuvat 👍❤️ Kyllä tuot paljon iloa ja väriä muiden elämään näillä tarinoillasi, ainakin minun 🥰

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihanaa♥️♥️♥️ Hei kiitos ihan super paljon♥️ Niin ihanaa kuulla👍

      Poista