lauantai 15. kesäkuuta 2024

”Sydämesi on timanttia”

 


  Heippa taas! Oli taaskin niin kaunis kuvaussää. Oli ihanan rentouttavaa taas päästä kuvaamaan näitä neitokaisia. Varsinkin Adaraa. Hän on yksi kauneimmista nukeistani joten ihmettelen miksi en juurikaan ole pitkään aikaan kuvannut häntä.

  Olin unelmoinut Adarasta varmaankin pari vuotta? Siitä asti kun aloitin nukkeilun. Adaran malli on siis Pullip Jaldet. Jaldetia olin kuolannut ihan kuollakseni. Voitte kuvitella sen tunteen kun vihdoin sain oman Jaldetini.

  Mutta huolet pois, Adara on täällä taas. Otin hänet mukaan kuvausreissulle. Räpsin paljon upeita kuvia hänestä. Siitä huolimatta päädyin muokkaamaan kuvia aika rajusti. Sille ei voi mitään kun luovuus pääsee valloilleen. Olen enemmän kuin tyytyväinen näihin muokkaamiini kuviin. Olen iloinen että onnistuin muokkaamisessa näinkin hyvin koska Picsartin kanssa oli paljon ongelmia. Voi myös olla että vika on internet yhteydessä tai jotain.

  Mutta nyt päästän teidät Kantajan uuden osan pariin. Toivottavasti pidätte tästä tarinasta ja kuvista yhtä paljon kuin minä. No mutta. Tässä tulee uusi osa, olkaapa hyvät.




Kuvatarina: Portaalitar


Avery: Vastaako hän?

Daisy: Ei vielä.

Avery: Hälyttääkö se?

Daisy: Hälyttää.












Adara: Haloo? *vastaa Daisyn puheluun*

Daisy: Hei Adara. Daisy täällä.

Adara: Daisy?

Daisy: Niin. Muistatko minut?

Adara: Muistan kyllä. Oliko sinulla asiaa?

Daisy: *jännittyy* En tiedä kuinka paljon voin kertoa. *pitkän hiljaisuuden jälkeen* Minä..Avery..öö…Me tarvitsemme apuasi. Meidän on päästävä Mystic Hillsiin.

Adara: Se on aika kaukana täältä. *epäilevänä* Mitä varten haluatte sinne?

Daisy: Se liittyy Averyyn. Voitko avata portaalin meille?

Adara: Mistä on kyse?

Daisy: Sinun ei tarvitse tietää siitä. Avaatko portin meille vai et?

Adara: *pitkän hiljaisuuden jälkeen* Okei. Jos se on kerran niin tärkeää.

Daisy: Kiitos. *sulkee puhelun*













Avery: No? Suostuiko hän?













Adara: *ilmestyy Averyn selän taakse* Suostuin mihin?
















Avery: *yllättyneenä* A-Adara.. 














Adara: Minäpä minä.














Avery: O-okei..Miten sinä teit tuon?

Adara: Samapa se. Te haluatte Mystic Hillsiin? Eikö vain?














Avery: Juuri niin. Jos autat meidät sinne niin olemme ikuisesti kiitollisia avustasi.















Adara: Vai ikuisesti kiitollisia? *pahaenteiseen sävyyn*

Daisy: Avery, älä lupaa mitään mitä et ole valmis pitämään. Jumalten maailmassa pätevät eri säännöt kuin meidän maailmassamme. Anna minun hoitaa puhuminen.













Adara: Okei, okei. Kunhan pelleilin. Ette ole minulle mitään velkaa. *alkaa käyttää yliluonnollisia voimiaan ja luomaan portaalia*
















Avery: Kestääkö siinä vielä kauan? *kärsimätön*

Adara: Minun täytyy keskittyä. Eiköhän tämä kohta ole valmis.
















Adara: *hehku syttyy otsaan*

Avery: Samanlaisia valoilmiöitä kuin mitä Daisy pystyy luomaan?

Adara: Valmista on. Oletteko valmiit?

Avery ja Daisy: Olemme!

Adara: Hyvä on. Ja Avery, yksi juttu vielä.

Avery: Niin?

Adara: Ensimmäinen matka portaalin läpi voi aiheuttaa pahoinvointia.














Portaali alkaa muodostua.














Hehku kirkastuu ja kirkastuu.














Portaali aukeaa.


Avery ja Daisy: *astuvat päättäväisesti portaalia kohti mutta portaalin imuvoima ja pyörteet vetävätkin heidät heti sisäänsä*













Adara: Sinne menivät. Toivottaisin heille onnea mutta he ovat jo liian kaukana.















Adara: Paluusta ei ollut mitään puhetta mutta eihän se asia minulle oikeastaan kuulu. Kai he ilmoittavat minulle jos he tarvitsevat uuden portaalin.












Toisaalla




Avery: Minusta tuntuu kuin astuisin uneen..










Jatkuu




2 kommenttia:

  1. Miten jännittävä seikkailu tämä onkaan ja upeat nuket ja kuvat 🤩 Kihisen ihan jännityksestä miten tämä jatkuu!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihanaa!!❤️ Kiitos kovasti!🥰 Ihanaa että odotat jo jatkoa👍

      Poista