sunnuntai 23. kesäkuuta 2024

Lukossa

 


  Heippa taas! Melody-raukka kokee olevansa henkisesti lukossa. Ja taiteellisesti lukossa. Luovuutta kyllä löytyy mutta se ei vain tule ulos niin kuin tyttö haluaisi. Siitä tuo ylempi kuva siis kertoo.

  Mulla oli taas oikein ihana kuvausreissu. Mulla luovuus ei taas ole ollenkaan lukossa niin kuin Melodyllä. Uusia ideoita vaan tulee ja tulee. Aloitin jopa tänään uuden blogin. Hups.

  Kolmen blogin pitäminen piti riittää mulle mutta eipä riitäkään. Nimittäin nyt mulla on myös Barbie-blogi. Se on englanninkielinen. Tässä linkki siihen. Saa nähdä jaksanko päivitellä yhtä aktiivisesti Barbie-juttuja kuin mitä olen tänne Pullip-blogiin kirjoitellut.

  Jotkut saattavat ehkä tietää että aloitin nukkeilun Barbie-nukeilla. Mulla on niitäkin tosi monta. Niitä ei ole yhtä monta kuin Pullip-nukkeja mutta aika monta. Ei hätää, Pullipit on edelleen mun ihan ykköslempparinukkeja. 

  Mutta sen vain sanon että voi keräillä montaa asiaa yhtä aikaa. Keräily on yksi elämäni suurimpia juttuja. Keräilen siis vähän kaikkea; nukkeja, poneja, petsejä, kirjoja, pehmoleluja ja jopa vaatteita. Saan iloa keräilystä. Mulla on iso vitriini täynnä erilaisia nukkeja. Aina kun katson vitriiniä niin hymy leviää kasvoilleni ja ajattelen innoissani ”Miten olenkaan saanut näin hienon kokoelman haalittua”.

  Mutta sitten seuraavaan asiaan eli kuvatarinan uusi osa olisi tässä tulossa. Tällä kertaa kuvasin Uneksijan uuden osan. Pääsemme siis taas näkemään mitä Rythm ja Avalon puuhaavat. Toivottavasti pidätte!





Kuvatarina: Suututettu


Rythm: *harppoo pitkin askelin vettä valuvana*













Rythm: *seisahtuu Avalonin eteen vihaisesti* Se ei ollut kivasti tehty. *ääni tummuu suuttumuksesta*

Avalon: *hymähtää*















Rythm: Tiedätkö mitä olet saanut aikaan? *nieleskelee itkua*














Avalon: Sinut piti saada uskomaan.














Rythm: *epäuskoisena* Uskomaan? *pudistelee päätään* Sinä…sinä..!















Avalon: Sinun piti saada tietää totuus. Olet merenneito. Siinä kaikki.
















Rythm: *kääntää Avalonille selkänsä*















Rythm: *sitten juoksee pois*















Avalon: *kiroilee itsekseen*


















Avalon: Lähden kai hänen peräänsä.






Jatkuu










2 kommenttia:

  1. Aikamoinen lumpsahdus 😳 Onneksi tarkoitus ei ollut paha 🙂 Hienoja kuvia 🥰😍

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon😄 Ja sellainen Avalon on, hän ei tarkoita pahaa😅

      Poista