tiistai 11. kesäkuuta 2024

Perhosia

 


  Heippa taas! Eilen ei tullut postausta omien henkilökohtaisten kiireideni vuoksi mutta yritän pikkuhiljaa postata niin paljon kuin pystyn. Tää blogi ja nää nuket on mulle tosi rakkaat. Haluaisin postata joka päivä. Niin olen välillä tehnytkin.

  Mulle on tulossa myös uusi nukke. Hui kauhistus kun näitä alkaa olla paljon! Mutta ei nyt kuitenkaan mun mielestä tarpeeksi. En kerro vielä mikä nukke tulossa mutta näette sitten. Tän nuken lisäksi haaveilen Pullip Wilhelminasta. Harmi vaan että se tuntuu olevan tosi vaikeaa löytää.

  Mutta nyt siihen kiinnostavampaan juttuun eli kuvatarinaan. Tää on siis Kantajan uusi osa. Toivottavasti pidätte!



Kuvatarina: Etsintä jatkuu


Kaikki on täydessä kukassa. Luonto suorastaan hehkuu elämää. 









Daisy: Nämä kukat ovat niin kauniita. Olen tehnyt paljon hyvää voimillani.









Avery: *kulkee kukkia ihastellen*










Avery: *katsoo kaukaisuuteen ja mietiskelee*















Avery: Hei Daisy?












Avery: Olen miettinyt paljon tulevaa. *pitää pienen tauon puheissaan mutta jatkaa pian* Olen miettinyt todella paljon sitä korua. Ymmärrätkö? Meidän täytyy löytää se.












Daisy: *vakavasti* Tiedän. Onko sinulla uusia johtolankoja siihen liittyen? 













Avery: Olen jäljittänyt korua. Vanhojen tarinoiden mukaan se on viimeksi nähty Mystic Hills -nimisessä paikassa.












Daisy: *innostuu* Mennään sinne!










Avery: Mutta siinä on yksi ongelma. Sitä ei ole olemassa kartalla. Se sijaitsee jossain mikä ei kuulu meidän maailmaamme.










Daisy: *sarkastisesti* Sitten meidän täytyy kai vain etsiä reittiä toiseen todellisuuteen. 










Avery: Mutta miten me sen teemme? Minusta tuntuu että olemme sellaisen asian äärellä että edes raha ei auta. Jos se olisi niin helppoa niin käyttäisin tähän aika ison omaisuuden.













Daisy: *hiljenee hetkeksi* Voisimme kai pyytää äidiltäni apua. Tai Adaralta.













Avery: Oletko tosisssasi?

Daisy: Olen tietysti. Minulla on Adaran numero edelleen kännykässäni. *kaivaa kännykän käsilaukustaan esiin*

Avery: Soitetaan hänelle.

Daisy: Hyvä on. Mutta mitä sanomme hänelle? Emme voi kertoa totuutta. Se koru on arvokkaampi kuin mikään muu. Hän saattaisi haluta sen.






Jatkuu



















2 kommenttia:

  1. Ihania kuvia 🤩 Kiinnostavat hahmot ja hyvä juoni 😍 Niin sujuvaa kerrontaa ja hyviä kuvakulmia 😍🙂

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos niin paljon♥️ Tulipa tästä kommentista hyvä mieli😄👍

      Poista