tiistai 18. kesäkuuta 2024

”Sinä maalasit maailmaani sateenkaaren värit”

 


  Heippa taas! Arvatkaapa mitä? Melody kävi meikattavana @dollylollies :lla! Ja kyllä, Melody on tullut takaisin kotiin tänään. Hän on nyt niin kaunis ja ihana. Rakastan erityisesti noita huulia ja kulmakarvoja. Kiitos taas @dollylollies !

  Mutta nyt meilkein yhtä isoihin uutisiin. Muistatteko kun kerroin joskus keväällä että alkaisin kesällä tekemään tarinaa myös Melodystä ja Vestallicasta? Noh, sen aika on koittanut! Aion siis alkaa tehdä sitä sarjaa nyt. Sarjan nimi on Kahlittu kuningatar. Ja kyllä, teen nyt neljää tarinaa yhtä aikaa. Tässä tulee sarjan ensimmäinen osa, toivottavasti pidätte. 




Kuvatarina: Muurien takana


Melody: Minun nimeni on Melody.














Melody: Mummini kasvatti minut ja meillä on vahva side.













Melody: Silti minä haluan lähteä.















Melody: Haluan kaupunkiin.














Melody: Jos asun maalla niin minulla ei taida olla paljon vaihtoehtoja.

















Melody: Tunnen oloni kiittämättömäksi kakaraksi. Jos minä lähden niin mummi jää yksin.
















Melody: En halua jättää häntä yksin.













Melody: Silti… Minusta tuntuu että minun on tehtävä tämä.














Melody: Minä…Minä aion osallistua siihen kilpailuun. Sillä jos minä voitan niin pääsisin Suuren Ihanuuden hovineidoksi ja voisin ansaita mukavan summan rahaa. Voisin auttaa isoäitiäni.













Melody: *miettii ääneen* Se olisi upea tilaisuus…














Samaan aikaan toisaalla.



Vestallica: Olen kyllästynyt tähän. Miksi minun täytyy salata kasvoni?














Vestallica: Ymmärrän kyllä että näin on parempi mutta olen niin yksinäinen.














Vestallica: Kori päässä joka päivä…














Vestallica: Se ja yksinäisyyden luoma tyhjä kohta sydämessäni saavat kaiken tuntumaan niin lohduttomalta.











Jatkuu




















2 kommenttia: