perjantai 28. kesäkuuta 2024

Kesä menee liian nopeasti

 


  Heippa taas! Millainen teidän kesänne on ollut tähän asti? Mun kesä lähti käyntiin tosiaan ensin Nukkeconilla ja sitten Hypeconilla. Nyt on ollut vähän höntti olo kun ei ole paljoa kesäsuunnitelmia. Mä olen lähinnä ajatellut kuvata nukkeja, heh.

  Jos ihmettelette kuka tuo ylemmän kuvan nukke on niin hän on vain vierailemassa mun blogissa. Vähän niin kuin talvella oli se Ulla. Jos muistatte niin Ulla on siis Alicen tyttöystävä. Mutta tuo ylemmän kuvan nukke on siis nimeltään Olga ja hän on alunperin oikeastaan Isul Glen. Olga on aivan ihana nukke. Olga on transnainen.

  Muuten tänään oli ihana yllätys kun tulin kotiin. Nimittäin Leeken paketti oli tullut. Siellä oli peruukki eräälle tulevalle nukelleni. En paljasta vielä muuta nukesta. Sitten Melody sai myös uuden peruukin. En kestä miten söpö hän nyt on.

  Tänään siis käytiin vähän kuvailemassa Olgaa, Melodyä ja Vestallicaa. Sen lisäksi kuvasin uuden osan Kahlittua kuningatarta. Tässä se tulee. Olkaapa hyvät.




Kuvatarina: Kukkia poimimassa


Vestallica: *istuu kiven päällä metsässä ja säpsähtää hereille omista maailmoistaan* Hui kauhistus! En huomannut miten aika kuluu.













Vestallica: Pitää mennä takaisin.














Vestallica: *nousee seisomaan* Jos he huomaavat minun kadonneen niin syntyy sekasorto.













Vestallica: *sydän hakkaa* Tämä minua aina jännittää. Joku päivä voi olla että jään kiinni tästä mitä teen.














Vestallica: Se päivä ei kuitenkaan ole tänään. *alkaa kiivetä palatsin muuria pitkin*















Vestallica: *laskeutuu sulavasti muurin toiselle puolelle* Kas niin.












Vestallica: *penkoo pusikkoa etsiäkseen jemmaamansa korin* Aika jatkaa tätä teatteria. *pukee korin päähänsä*















Samaan aikaan palatsin lähistöllä.


Olga: *hypistelee palatsin avaimia taskussaan hajamielisesti*













Olga: *katselee kukkamerta* Täällä niitä on.














Olga: Suuri Ihanuus käski minun poimia hänelle sinisiä kukkia maljakkoon.

















Olga: Noh. Täällä niitä on. Ja paljon.


















Olga: Kuinkakohan paljon minun pitäisi poimia? Siitä ei ollut mitään puhetta.















Olga: Paljon?















Olga: Vähän?
















Olga: Olen oikeastaan majesteetistamme huolissani.















Olga: Hän on ollut todella pakkomielteinen sinisiin kukkiin. Etenkin kissankelloihin. Se alkoi noin pari kuukautta sitten. Ymmärtäisin paremmin jos niin olisi ollut aina mutta nykyään… Eikö tämä mene jo vähän yli?















Olga: No jaa.. Eipä se asia minulle kuuluu. Ei se oikeastaan ole kovinkaan vaarallista. Poimin tästä nyt muutaman. Majesteetillamme on varmasti hyvä syy olla niin pakkomielteinen niihin sinisiin kukkiin.











Myöhemmin



Olga: *kävelee kohti palatsin pääovea*












Olga: Siinä hän onkin.















Olga: Teidän majesteettinne Suuri Ihanuus.

Vestallica: *seisahtuu kesken askeleen* Kuinka monta kertaa olen sanonut sinulle Olga hyvä, minua voi sinutella.

Olga: Pahoittelen käytöstäni.

Vestallica: Ei haittaa. Mitä asiasi koskee?













Olga: Olette olleet taas omilla teillänne.

Vestallica: *jännittyy* Mitä sinä sanoit? Olenko jäänyt kiinni?

Olga: Koko hovi on teistä huolissaan.

Vestallica: Kuinka moni tästä tietää?

Olga: Kaikki.

Vestallica: Miksei kukaan ole sanonut minulle mitään?

Olga: Emme ole tohtineet. Lisäksi teillä on varmasti hyvä syy.















Vestallica: Oli miten oli. Toitko kukkani? *ojentaa kättään ottaakseen kukkakimpun vastaan*

Olga: Kyllä. Ne ovat pöydällänne maljakossa kuten toivoitte.















Vestallica: *pettyy ja laskee kätensä* Aivan. Kiitos. Minun täytyy tästä mennä.

Olga: Mutta teidän majesteettinne! Suuri Ihanuus! Odota- *huutaa perään mutta nainen on jo tiessään* Hän on varmasti jo ihastelemassa niitä kukkia. *huokaisee*









Jatkuu


































2 kommenttia:

  1. Tosi mielenkiintoinen tarina ja ihanat, värikkäät kuvat. Olga on todella sympaattinen ja ihana nukke 🤩

    VastaaPoista