keskiviikko 5. kesäkuuta 2024

En keksi otsikkoa

 


  Heippa taas! En siis tosiaan keksinyt hyvää otsikkoa tälle postaukselle mutta toivottavasti se ei haittaa. Vähän se harmittaa itseäni. Tuo yllä oleva kuva on mielestäni niin onnistunut joten on sääli etten keksinyt nimeä tälle postaukselle. Yleensä nimeän postaukset ensimmäisen kuvan perusteella.

  Vähän lisää tietoa Primrosesta tähän väliin. En ole tätä teille ennen kertonut mutta vaikka Primrose on vampyyri niin hän on myös noita. En toistaiseksi tiedä miten tätä puolta kuvatarinassa kuvaisin mutta voi olla että jossain kuvatarinassa tulee tästä lisää juttua.

  Primrosen noituus inspiroi mua huimasti. Kuten olette ehkä huomanneetkin. Tässä uusimmassa yllä olevassa kuvassa on siis idea että Primrose tekee loitsua tuolla kynttilällä. Tuo usva on sen loitsun ja suitsukkeiden aikaan saannosta. Tätä kuvaa oli kyllä hauska muokata. Olen tähän tosi tyytyväinen.

  Mutta nyt paljastan teille jotain vielä kivempaa. Olen kuvannut nimittäin uuden osan Péché-kuvatarinaan. Toivottavasti pidätte tästäkin osasta. Olen tosi kiitollinen kaikille lukijoille ja kommentoijille. Kiitos kun luette tätä blogia.





Kuvatarina: Vetovoima



Victoria: Sen kohtaamisen jälkeen en ole saanut häntä mielestäni. *sydän hakkaa ja lämmin tunne leviää rinnassa* Mikä tämä tunne on?









Victoria: Sen kohtaamisen jälkeen minulla on ollut pakottava tarve nähdä hänet.








Victoria: Hän ei kertonut minulle tarpeeksi. Ja tottakai totuus on minulle tärkeintä maailmassa.









Victoria: Mutta.. Sen lisäksi on tämä tunne. Hänessä on jotain muutakin joka vetää minua puoleensa.








Victoria: Päivä päivältä se tunne voimistuu. Minun on saatava puhua vielä hänen kanssaan.









Victoria: Minun on löydettävä hänet. Siksi karkasin kotoa tänä iltana etsimään häntä. Niin hullulta kuin kuulostaakin niin karkasin ikkunasta. Minun on löydettävä Primrose. Isäni joukkoineen ovat metsällä. Minun täytyy varoittaa Primrosea.










Samaan aikaan toisaalla.


Primrose: *kävelee metsässä* Mielestäni meillä on yhteys toisiimme.










Primrose: Sitä ei voi tietää varmuudella. Mutta hän vaikutti turvalliselta. Vaikka hän on metsästäjä.











Primrose: Sitä paitsi tämä tunne… En voi unohtaa häntä. Heti ensikohtaamisestamme lähtien olen ajatellut häntä jatkuvasti.











Primrose: Mutta minun täytyy olla varovainen. Mitä jos hänestä tulee vielä vampyyrinmetsästäjä? Silloin olisin vaarassa. Mutta kaikesta huolimatta haluan nähdä hänet.









Hetkeä myöhemmin.


Primrose: *haistelee ilmaa* Onneksi vampyyreillä on näin hyvä hajuaisti. Pystyn ehkä löytämään hänet hänen tuoksunsa avulla.











Primrose: *haistaa jotain muutakin Victorian tuoksun lisäksi* Metsästäjiä! Victoria ei ole heidän joukossaan… *päästää äänettömän helpotuksen huokaisun*











Primrose: Täytyy olla varovainen. Metsästäjät ovat lähellä.








Jatkuu











6 kommenttia:

  1. Kiehtova tarina ja kauniit kuvat 😍 🤩 Minulle tulee tuosta ensimmäisestä kuvasta mieleen suojelus loitsu 🤔

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon❤️ Ja totta tosiaan, tuo saattaisi olla suojelus loitsu😄

      Poista
  2. Tosi hieno osa taas kuvatarinaa! Primrosen ja Victorian välillä on kyllä rakkautta ensisilmäyksellä❤️

    VastaaPoista
  3. Ihanasti kuvailtu tarina ja kauniita kuvia🥰 T:Green..

    VastaaPoista