torstai 27. kesäkuuta 2024

Multiversumin halki ja takaisin

 


  Heippa taas! Anteeksi myöhäinen postaus. Pääsin vasta nyt kuvaamaan ulos joten siksi tämä postaus tulee vasta nyt.

  Tänään on ollut aika kiireinen päivä taas. Olen tehnyt vähän kaikenlaista. Ollaan mm. taas pitkästä aikaa ommeltu nuken vaatteita. Avalon sai siis tänään uuden mekon. Siitä laitan kuvan tuohon alle.



  Eikö olekin kaunis? Mun mielestä tää mekko sopii hyvin Avalonille. Olen siis tyytyväinen. Rakastan suunnitella vaatteita niin itselleni kuin myös nukeille. Ompelu onkin sitten toinen juttu.

  Tuossa muokatussa kuvassa taas on se idea että joku tavallinen tallaaja (Tällä kertaa Rythm) saa käsiinsä avaimen jonka avulla pystyy avaamaan ovia rinnakkaisiin universumeihin. Kyllä, aika monimutkainen idea. Mutta pidän siitä. Pidän oikein kovasti.

  Ja kuten ehkä arvaattekin jo niin kävin kuvaamassa uuden osa kuvatarinaan. Tällä kertaa siis vuorossa Uneksijan uusi osa. Toivottavasti pidätte!






Kuvatarina: Kyynelmeri


Rythm: Mihin sinä tarvitset minua? Entä miksi auttaisin sinua?

Avalon: Kävele kanssani niin selitän.

Rythm: Vaikuttaa epäilyttävältä. Viimeksi kun kuuntelin sinua sinä työnsit minut mereen.












Avalon: Lupaan etten tee niin enää. Asiaani ei liity putoaminen mereen. Usko pois.

Rythm: Hmm.. Luottaako vaiko ei luottaa? Siinäpä pulma. *uteliaisuus voittaa* Hyvä on.

Avalon: Hienoa!

Rythm: Mutta vain vähän matkaa.

Avalon: Se sopii. Tämä ei vie kauan.

Rythm: Totta puhuen touhusi epäilyttävät minua. Suoraan sanottuna.













Avalon: Ymmärrän sen. Siitä huolimatta en ole vaaraksi sinulle. Tule. Kerron sinulle kaiken.












Avalon: *lähtee kävelemään*

Rythm: *seuraa naista*

Avalon: Uskotko nyt olevasi merenneito?

Rythm: Uskon.













Avalon: *vilkaisee olkansa yli että toinen seuraa häntä eikä livistä tiehensä* Hyvä.












Rythm: *pysähtyy äkisti* Minne oikein olemme menossa? Minne sinä minua viet?











Avalon: *pysähtyy* Sama se.

Rythm: Eikä ole! Tahdon tietää minne olemme menossa!












Avalon: Tämä on hyvä paikka. Voin näyttää sen tässäkin.

Rythm: Näyttää minkä?













Avalon: *levittää kätensä* Odota. Minun täytyy keskittyä.












Avalon: *kerää kaiken voimansa*














Avalon: *jalkojen alle ilmestyy vesilätäkkö*

Rythm: Mitä-!?













Avalon: *vesi pyörteilee naisen ympärillä ja yhtäkkiä hänen ihonsa rakennekin muistuttaa vettä*













Rythm: *ällistyneenä* Miten sinä teet tuon?














Avalon: *hengittää syvään*

Rythm: Kuulitko?













Avalon: *ei vastaa vaan on kuin olisi jossain unessa tai lumouksessa*














Rythm: Avalon?

Avalon: *avaa suunsa vastatakseen mutta sanojen sijaan laulaakin niin kauniilla äänellä seireenin laulua ettei Rythmin laulu koskaan yltäisi samaan*














Rythm: *vapisee muttei kylmästä vaan pelosta* Mikä sinä olet?













Avalon: Minä olen meri. Olen sen ruummiillistuma. Ja minä…














Avalon: …tarvitsen apuasi. *ääni särkyy ja alkaa itkeä* Autatko minua?

Rythm: *sääli valtaa mielen* Ei hätää..Ei hätää. Minä autan sinua. Mitä minun täytyy tehdä?













Jatkuu































2 kommenttia:

  1. Tämä on minun lempitarinani 🥰 Niin kiehtova ja erikoinen 😍 Avalonin uusi puku on aivan upea 🤩 Kerta kaikkiaan ihana kuva tuo ensimmäinen missä on valkoisia kukkia taustalla. Se on todella kaunis ja taiteellinen kuva 🤩❤️

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon♥️ Ihana kuulla että tämä on lempi tarinasi😄 Ja oli jo aikakin että avalon saa uutta vaatetta😅 Ihana kuulla että pidät uudesta puvusta👍

      Poista