tiistai 4. kesäkuuta 2024

Keijukaisia

 



  Heippa taas! Tänään tälläistä. Rythm on löytänyt tiensä keijujen salaiseen puutarhaan. Oli muuten tosi ihanaa ja terapeuttista muokata tätä kuvaa^
  On ollut aika paljon kaikkea mutta kävin silti ulkona kuvaamassa Uneksijan uuden osan. Vielä tämän postauksen jälkeen pitäisi kai postata siihen englannin kieliseen blogiini. En vain tiedä ehdinkö. Ei se varmaan haittaa jos en ehdi tänään. Huomenna sitten vaikka aamulla.
  Mulla on ensi viikko sitten taas tosi kiireistä. Katsotaan nyt miten ehdin päivittelemään mutta yritän parhaani. Pitäisi myös jatkaa nukkeprofiilien kääntämistä englanniksi. En ole kovin hyvä englannissa joten tämä kääntäminen on hidasta.
  Mutta nyt saa höpinät riittää. Päästän teidät taas lukemaan tarinaa. Toivottavasti pidätte!








Kuvatarina: Uskotko merenneitoihin?


Rythm: *ei uskalla avata silmiään* En tiedä kuka tai mikä sinä olet. Yksi on kuitenkin varmaa. En luota sinuun.









Rythm: *epäröi*











Rythm: *pelkää mutta avaa silti silmänsä ja hämmästyy* Mitä- *lause katkeaa kun Avalon puhuu taas*

Avalon: Eikö ole kaunis? Se on meri.








Avalon: Minä olen tullut sieltä. *epäröi mutta pitkän hiljaisuuden jälkeen sanoo* Ja niin olet sinäkin.








Rythm: Kuinka kaunis se onkaan! En ole koskaan nähnyt mitään vastaavaa.

Avalon: Huomaatko? Mitään vaaraa ei sitten ollutkaan.











Rythm: Mutta hetkinen. Sanoit että olen tullut tuolta.. Miten muka?









Avalon: Sinä olet merenneito.










Rythm: Älähän höpsi! En minä voi olla mikään merenneito. Eihän minulla ole edes pyrstöä.

Avalon: Oikeilla merenneidoilla ei ole pyrstöä.







Rythm: *ohittaa Avalonin puheet ja kääntyy katsomaan merelle* Mutta kaunis se on. En ymmärrä miksi vanhempani sanovat sitä vaaralliseksi. Kiitos kun näytit minulle meren. Nyt minun täytyy mennä sillä vanhempani huolestuvat pian. Näkemiin.

Avalon: Prinsessa odota!

Rythm: *töykeästi* Minun nimeni on Rythm enkä ole mikään prinsessa. *kävelee pois jättäen Avalonin yksin*

Avalon: Rythm! Odota! *huutaa tytön perään mutta liian myöhään*








Avalon: *miettii ääneen* Miten saisin hänet uskomaan?



Jatkuu








Ei kommentteja:

Lähetä kommentti