maanantai 24. kesäkuuta 2024

Kun Taivaan portit aukeavat

 


  Heippa taas! Tänään on satanut koko päivän. Onneksi otin eilen paljon nukkekuvia joita voin julkaista tänään. 

  Voi olla että jos tuolla ulkona ei sada enää niin käyn kuvaamassa vielä tänään lisää nukkekuvia. Toivotaan parasta. Joka tapauksessa aion tänään julkaista uuden osan Uneksijaan.

  Mutta mitäpä pidätte tuosta kuvasta? Tässä kuvassa on sellainen tarina että Rythm on päässyt tapaamaan enkeleitä enkelihoidon seurauksena. Olen tähän kuvaan tosi tyytyväinen. Tää on vähän erilainen kuin yleensä.

  Ja se mun askarteluprojekti on vielä kesken. Aion tehdä sen kyllä vielä valmiiksi. Täytyy myös testata että kestääkö tää juttu nuken painon. Saas nähdä, pitäkää peukkuja!

  Sitten kuvatarinaan. Olen niin odottanut että pääsen julkaisemaan tämän teille. Toivottavasti pidätte!







Kuvatarina: Tarvitsen sinua


Rythm: Täältä hän ei löydä minua.













Rythm: Miksi hän sotkeutuu asioihini?

















Rythm: Miksi…

















Rythm: *murjottaa* Vanhempani ovat valehdelleet minulle.



















Rythm: Mutta miksi?



















Rythm: He ovat aina sanoneet että meri on paha paikka. Että se kuhisee hirviöitä. Ja sitten he ovat sen varjolla kieltäneet minua menemästä lähellekään merta. Heidän on täytynyt tietää että olen merenneito. Mutta mitä väärää siinä on?

Avalon: Rythm.
















Rythm: *kääntyy salaman nopeasti ympäri ja näkee tutut kasvot* Sinä.
















Rythm: Jätä minut rauhaan.
















Avalon: En voi.

Rythm: Mitä sinä sanoit?

Avalon: Kunpa voisinkin mutta tarvitsen apuasi.

















Rythm: *katsoo Avalonia hölmistyneenä ja tiuskaisee* Hoida itse omat asiasi! *sitten kiinostus herää ja kysyy rauhallisemmalla äänellä* Miten niin?

Avalon: *ystävällisesti ja hivenen surullisesti* Minä todella tarvitsen sinua. Olen pahoillani.









Jatkuu


















2 kommenttia: