sunnuntai 7. huhtikuuta 2024

Uutta tarinaa taas

 


  Heippa taas! Tänään olisi taas luvassa kuvatarinan uutta osaa. Mutta sitä ennen höpöttelen vähän tässä taas.

  Tänään oli aika kiva kuvausreissu. Oli tosi kiva ilma. Aurinkoa ei oikein näkynyt mutta silti. Kävin taas kuvaamassa mun lempi paikoissa.

  En yleensä ota mun nukeista yhteiskuvia mutta nyt olen niitäkin alkanut ottamaan. Marilynistä ja Anastasiasta saa niin kivoja yhteiskuvia. Voisi oikeastaan sanoa että olen aika tyytyväinen tuohon yllä olevaan kuvaan.

  Nyt vielä muistuttelen teitä kysymyspostauksesta. Jos haluatte mukaan niin kysymyksiä voi esittää tämän linkin takana olevaan postaukseen. Aikaa osallistua on 21.4.2024. asti. Voi kysyä myös anonyyminä.

  Lopuksi vielä sanon että voi olla että julkaisen kysymyspostauksen vähän myöhässä koska olen loppukuun kiireinen. Kuten muissakin postauksissa olenkin jo ilmoittanut. Toivon että tämä ei teitä haittaa. Mutta nyt itse kuvatarinaan. Toivottavasti pidätte tästäkin osasta. Mulla oli tätä kuvatessa tosi hauskaa joten itse pidän tästä kovasti.


Kuvatarina: Ennusmerkit


Lumisade alkaa laantua. Siitä huolimatta kaikki on usvaista ja harmaata. Niin ei kuuluisi olla.




Marilyn: *kävelee siskonsa kanssa* Mitä luulet? Opinko ajoissa kuuntelemaan luontoa? Siis ennen kuin jotain vielä pahempaa sattuu?

Anastasia: *pysähtyy*

Marilyn: Mitä jos en opikaan? Tämä on vielä vaikeampaa kuin se mitä opetit minulle voimien hallinnasta. Minä-



Anastasia: *kääntää katseensa pois* Tottakai sinä opit. Olet minun siskoni ja viisauden jumalattaren tytär. Olet liian älykäs epäonnistuaksesi.



Anastasia: *vakavana* Sitä paitsi minä saatan tietää mikä tätä maailmaa vaivaa.





Marilyn: Kerro minulle.




Anastasia: *katsoo kaukaisuuteen* Ne ovat ennusmerkkejä.

Marilyn: Ennusmerkkejä mille?

Anastasia: Maailmanlopulle…

Marilyn: Ei kai vain..?




Anastasia: *kyynisesti* Kyllä vain. Maailmamme vetelee viimeisiään.

Marilyn: Kai sentään jotain on tehtävissä?

Anastasia: Sinä. Sinulla on yhteys luontoon. Voimme ehkä estää sen kaiken sinun voimiesi avulla.

Marilyn: *helpottuneena* Kuulehan. Me emme anna tämän maailman loppua! Me estämme maailmanlopun. Me pelastamme jumalten maailman!


Jatkuu


2 kommenttia:

  1. Ihania kuvia 😍 Tosi haasteellinen tilanne 😲 Jännityksellä odotan mitä tapahtuu…🤔😃

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon ja ihana kuulla että jatkoa odotellaan👍❤️

      Poista