lauantai 13. huhtikuuta 2024

Nukkeinto nousussa

 


  Heippa taas! Nyt on pakko hehkuttaa! Mun nukkeinto on nyt niin nousussa kun mulla on nää mun kaksi uutta nukkea. Ja vaikka juuri olen saanut heidät niin mulla on tosi kova nukkekuume. On vielä monta hahmoa josta haluan vielä joskus tehdä nukkeja.

  Mun on nyt pakko paljastaa yksi suunnitelma liittyen kaksosiin. He ovat saamassa uudet peruukit. Vaikka rakastan heitä näillä nykyisillä hiuksilla niin uusien peruukkien hankinta on välttämätöntä. Heidän nykyiset peruukkinsa ovat todella huonossa kunnossa. Joten saa nähdä. Uudet peruukit on siis jo tilattu.

  Mutta nyt päästän teidät taas kerran tarinan pariin. Tämä on siis Toisella puolella -kuvatarinan viides osa. Toivottavasti pidätte!


Kuvatarina: Huolia



Anastasia: *katselee kaukaisuuteen* Lumi suli onneksi nopeasti.




Marilyn: *kävelee siskonsa viereen* Se ei ole vielä ohi. Luonto kuiskii minulle edelleen. Sen ääni ei ole enää niin tuskainen mutta silti se pyytää edelleen apua minulta.

Anastasia: Lumi on sulanut. Ehkä aikaa on vielä.

Marilyn: Luonto ei ole enää kivuissaan. Saatat olla oikeassa.

Anastasia: Kävele kanssani.

Marilyn: Hyvä on.


Siskokset kävelevät jonkin aikaa vaiti. Sitten toinen heistä rikkoo hiljaisuuden.


Marilyn: Voitko nyt paljastaa mitä me teemme? Siitä lähtien kun hän alkoi puhua ennusmerkeistä niin hän muuttui. Hänestä on tullut vakava. En tiennyt hänen edes pystyvän moiseen. Onhan hän älykäs ja kaikkea mutta hänen vitsikäs itsensä on jossain piilossa tuon nykyisen uuden ulkoisen olemuksen alla. Ehkä hän miettii liikaa maailmanloppua. Ehkä..ehkä hänkin pelkää?





Anastasia: Olet tavallaan oikeassa. Mutta sen verran korjaan että olen hyvin huolissani, en peloissani. On vaikea olla vitsikäs itseni.






Anastasia: *pitkän hiljaisuuden jälkeen* Marilyn. Minusta tuntuu että meillä on liikaa huolia. Hoidetaan ensin murheet pois tieltä.

Marilyn: *surullisena* Mutta vaikka tavallaan ymmärränkin, olen surullinen. Meillä oli aiemmin niin vahva yhteys. Haluan sen takaisin. Hän koittaa sulkea minut mielestään mutta kaksosten yhteyden takia se ei onnistu täysin. Mitä koitat salata minulta, Anastasia?

Anastasia: Teen sen sinun vuoksesi.

Marilyn: Mitä tarkoitat?

Jatkuu



2 kommenttia:

  1. Olipa taas tosi kiva tarina 🥰 Onpa jännittävää nähdä heillä uudet peruukit 😃 Ihania kuvia 😍😍

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon♥️ Itseäkin jännittää että miltä ne peruukit näyttää sitten kun ne tulee😄

      Poista