tiistai 16. huhtikuuta 2024

Kuvatarina ja ilmoitusasiaa

 


  Heippa taas! Tällä kertaa tuollainen kukkakuva näin aluksi. Mulla on nyt paljon asiaa ennen kuin päästän teidät kuvatarinaa lukemaan.
  Aloitetaan nyt ensimmäisestä ja tärkeimmästä asiasta. Huomenna ei tule postausta. Mulla on omassa elämässä nyt sellaisia juttuja niin paljon etten ehdi huomenna postaamaan. Joten näillä näkymin seuraava postaus tulee vasta loppuviikolla. Älkää silti pelästykö sillä jatkan sen jälkeen blogin pitämistä taas samaan tahtiin. 
  Toinen asia on siis se että teillä on enää muutama päivä aikaa esittää mulle ja nukeille kysymyksiä. Julkaisen kysymyspostauksen 21. huhtikuuta. Jos siis vielä haluatte mukaan niin voitte kirjoittaa kysymyksiä myös anonyyminä. Linkki on tässä.
  Mutta mulla ei ollut sen enempää mainittavaa. Uusi osa kuvatarinaan tulee siis tässä. Tää taitaa olla jo Toisella puolella -tarinan kuudes osa. Olkaapa hyvät!


Kuvatarina: Salaisuus


Aurinko paistaa jälleen jumalten maailmassa. Ilmassa leijuu silti outo tunnelma. Asiat eivät vieläkään ole kunnossa.




Marilyn: Ihan oikeasti, Anastasia. Puhu minulle.

Anastasia: Kunpa voisin.

Marilyn: Mistä on kyse? Tiedät että voit luottaa minuun.

Anastasia: Niin minä tiedänkin! Anteeksi. En voi kertoa sinulle vielä mutta kerron sinulle sitten kun se on sinulle turvallista.

Marilyn: Mutta…

Anastasia: *nousee seisomaan* Mene vain jo kotiin. Tulen sitten perässä.




Anastasia: *kävelee pois*




Marilyn: *katsoo sisarensa loittonevaa selkää* Mitä sinä salaat minulta?



Hetkeä myöhemmin.


Anastasia: *vilkuilee ympärilleen* Tämä paikka on tarpeeksi kaukana. Minun on helpompi vastustaa kaksosten yhteyttä.





Anastasia: Tunnen itseni raukkamaiseksi. Minun pitäisi kertoa totuus.




Anastasia: Marilyn ansaitsee kuulla totuuden… Mutta en halua että häneen sattuu yhtään enempää.




Anastasia: Mitä hän mahtaisi ajatella jos hän saisi tietää että tämä kaikki onkin johtunut siitä ettei hän osaa oikein vieläkään hallita voimiaan?


Jatkuu




2 kommenttia:

  1. Läheisten tehtävä on kertoa totuus 🥰 Ei ole aina helppo tehtävä 🙄 Kovasti odotan jatkoa tähän kivaan tarinaan 😍😍

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tottahan se on mutta Anastasia luulee suojelevansa Marilyniä😅 Ja kiitos, ihanaa että pidät tarinasta❤️

      Poista