tiistai 23. huhtikuuta 2024

Ruusunen

 


  Heippa taas! Päätin tänään kokeilla jotain vähän erilaista. Tuo yllä oleva kuva on tällä kertaa mielestäni tosi kaunis. Tää kuvan idea pohjautuu yhteen mun omaan tarinaan. Voi olla että teen senkin joskus nukeilla kuvatarinaksi. Mulle tulee tosta kuvasta mieleen prinsessa Ruusunen. En tiedä miksi.

  Tykkään tosta kuvasta niin paljon että harkitsen pistäväni sen osaksi blogin ulkoasua. Tää on nyt ehkä mun lempi kuva multa. Mutta mulla ei oo nyt enempää asiaa. Saatte taas vähän vanhempia julkaisemattomia kuvia Avalonista kun en tänään taaskaan pääse ulos kuvaamaan.











Ensi kertaan!

2 kommenttia:

  1. Ihania kuvia 😍 Tämä sattuu olekaan mun lempinukke 😍😍

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon❤️ Onpa ihana kuulla että pidät Avalonista😄

      Poista