torstai 11. huhtikuuta 2024

Dancing with ghosts

 


  Heippa taas! Huh mikä hurja kuva! Siis tuo yllä oleva. Toivottavasti ette säikähtäneet. Vaikka tää kuva on vähän raju niin oon siihen silti tyytyväinen. Annabeth näyttää siinä ihanalta ja oon mielestäni onnistunut tässä ideassa hyvin.

  Ja Annabeth inspiroi nyt niin paljon etten malta millään olla katselematta häntä. Rakastan hänen peruukkiaan ja muutenkin hänen ulkonäkönsä miellyttää mun silmää. Lisäksi hänen hahmonsa on mulle tärkeä.

  Tänään mulla on hyviä uutisia. Oon siis aikeissa tehdä kesällä sitä tarinaa Vestallicasta ja Melodystä. Mutta nyt aion kuitenkin julkaista tarinan joka ei siis liity heidän tarinaan mutta Vestallicaan kylläkin. Toivottavasti pidätte!


Kuvatarina: Häkkilintu


Vestallica: Täältä hovini väki ei löydä minua.




Vestallica: En tiedä oliko hyvä ajatus karata mutta minä kaipaan omaa rauhaa.





Vestallica: En millään haluaisi taas pukea koria päähäni. Mutta, säännöt ovat sääntöjä.




Adara: *ilmestyy Vestallican eteen pusikon takaa* Saanko antaa sinulle pienen neuvon? *pitää tauon puheissaan* Vestallica tai pitäisikö sanoa; Suuri Ihanuus?





Vestallica: *järkyttyy ja vilkuilee ympärilleen* Mistä sinä tiedät kuka olen?





Adara: Ei hätää. Salaisuutesi on turvassa.

Vestallica: *huokaisee helpottuneena*

Adara: Annan sinulle silti neuvon.

Vestallica: Minkä neuvon?




Adara: Minäpä kerron. Sinä et ole onnellinen. Sen näkee sinusta. Ainoastaan Melodyn kanssa olet vapaa.

Vestallica: Siis… Tunnetko sinä Melodyn?

Adara: En oikeastaan.

Vestallica: Kerro sitten minulle mistä sinä puhut.

Adara: Olen huomannut että maailmassamme on paljon tyttöjä jotka eivät ole onnellisia. Sinun lisäksesi siis.





Vestallica: *surullisesti* Olet oikeassa. Minä en ole onnellinen.

Adara: Karkaa kotoa. Niin kaikki muutkin täällä tekevät. Jos et ole onnellinen täällä niin miksi jäisit.

Vestallica: Mutta entä alamaiseni? Kuka johtaisi maatani jos en minä?

Adara: Laita asiat tärkeys järjestykseen. Aikaa ei ole hukattavaksi. Olet kuitenkin ihminen vaikka kansa muuta luuleekin. Vapauta itsesi.





Vestallica: Nyt saa riittää! Minä en hylkää heitä! *juoksee ärtyneenä ja järkyttyneenä pois*






Adara: Ainakin minä yritin auttaa häntä.




Loppu





2 kommenttia: