lauantai 20. huhtikuuta 2024

Kuvatarinan tynkä +kuulumisia

 


  Heippa taas! Musta ei oo nyt kuulunut vähään aikaan mitään. Mutta ei hätää. Jatkan kyllä postaamista kunnolla kun mulla on tää vaihe omasta elämästä takana päin.

  En siis oo päässyt moneen päivään ulos kuvaamaan mutta tänään mulle järjestyi ihana pieni kuvausretki. Löydettiin äidin ja äidin miesystävän kanssa tollanen hieno pöheikkö. Annabeth näyttää niin coolilta sen edessä. Rakastan tota Annabethin stock asua. Se istuu niin hyvin Annabethin hahmoon.

  Joten koska en pääse vähään aikaan ulos niin päätin hyödyntää tän mahdollisuuden kuvatarinan jatkamiseen. Eli luvassa olisi uusi osa Valkoiseen lintuun. Toivottavasti pidätte!


Kuvatarina: Rakkaus


Ciel: Sen jälkeen kun tunnustin tunteeni Annabethille niin olemme viettäneet lähes kaikki päivät yhdessä. Ja minusta tuntuu että taidan rakastaa häntä.




Annabeth: Koska hän tuntee samoin niin minun täytyy tehdä se. Vain muuttuminen kaltaisekseni saattajaksi voi pelastaa hänen henkensä. Mutta entä jos hän ei halua muuttua saattajaksi?




Annabeth: Minun täytyy kysyä häneltä. En voi tehdä hänestä saattajaa noin vain.




Annabeth: Ehkä.. Ehkä hän tekisi sen minun vuokseni. Tai sitten..






Ciel: *sanaakaan sanomatta täysin yllättäen suutelee Annabethiä ja kuiskaa* Rakastan sinua. Ihan totta. Minä taidan rakastaa sinua.

Annabeth: Jos asia on niin, minun täytyy kysyä. Minun täytyy kysyä häneltä.


Jatkuu


2 kommenttia: