sunnuntai 21. huhtikuuta 2024

Kysymyspostaus

 


  Heippa taas! Tänään on tavallaan Marilynin syntymäpäivä koska hänen saapumisestaan on kulunut tänään tasan kaksi vuotta. Marilyn on ihan ensimmäinen Pullip-nukkeni. Hän on mulle tosi rakas.

  Tänään olisi luvassa siis vähän erilainen postaus. Nimittäin kysymyspostaus. Tää on tälläinen synttäripostaus Marilynin kunniaksi. Mutta pitemmittä puheitta, eiköhän aloiteta. Te olette saaneet esittää mulle ja nukeille kysymyksiä täällä blogin puolella kuten myös instagramin puolella. Kiitos paljon kysymyksistä kaikille!


Lempi kuva sulta?

Nyt kyllä heitit pahan.. Ehkä se on kuitenkin tämä kuva:



Kiinnostaisi tietää miltä Marilynistä on tuntunut saada sisko yhtäkkiä?

Marilyn on oikeastaan ottanut asian melko hyvin. Pienen järkytyksen jälkeen he ovat olleet erottamattomat.


Tuleeko Avery ja Daisy menemään joskus naimisiin?

Tää on hyvä kysymys. Varmasti menevät koska he ovat hulluina toisiinsa. Milloin, sitä en tiedä.


Tuleeko tää uusi nukke hyvin toimeen muiden kanssa?

Ciel tulee hyvin toimeen muiden kanssa. Hän on kylläkin sellainen että hän viihtyy hyvin paljon itsekseen.


Tykkääkö kaksoset samoista jutuista vai onko heillä erilainen maku?

Heillä on aika samanlainen maku. Esimerkiksi vaatemaku.


Kumpi kaksosista on vanhempi?

Jos mietitään tätä niin että kumpi saapui mulle ensin niin Marilyn. Mutta jos saan käyttää mielikuvitusta niin Anastasia on vanhempi.


Mikä heidän horoskooppi merkkinsä on?

Oletan että tässä tarkoitetaan edelleen kaksosia. Heidän horoskooppinsa on rapu.


Onko sinulla monta tarinaa mielessä nukeille?

Niin monta ettei riitä sormia edes laskentaan.


Onko sinulla jotain haavenukkeja Pullipeissa, Isuleissa, Daleissa, Byuleissa tai Taeyangeissa?

Tällä hetkellä mulla ei ole haaveissa mitään tiettyä nukkea. Haaveena olisi saada joskus hankittua custom pullip joltain kuuluisalta kustomoijalta.


Mitä toivot tältä vuodelta nukkeilun suhteen?

Toivon saavani paljon hyviä muistoja nukkejen kanssa. Sellaisia mihin palata aina muistelemaan.


Oletko halunnut kirjoittaa joskus tarinaa toisen nukesta tai kuvasta ja oletko koskaan kysynyt että voiko?

Joo, olen. Tosi monta kertaa. Ja oon onneksi päässyt niin myös toisinaan tekemään.


Miten tunnistat Marilynin ja Anastasian?

Heidät tunnistan melko helposti. Olen nimittäin kammannut heidän otsahiuksensa eri tavalla.


Mistä tykkäät eniten nukkeilussa?

Rakastan vähän kaikkea siinä! Tosi vaikea kysymys mutta koitan silti vastata. Ehkä parasta on itse nukkejen valokuvaaminen ja tarinoiden kirjoittelu. Rakastan myös sitä miltä nuket mun vitriinissä näyttää.


Mistä sait ekaa kertaa tietää nukkeilusta?

Oon aina ollut kiinnostunut nukeista. Nukkeilun aloitin barbie- ja bratz-nukeilla. Sitten vuonna 2022 sain tietää Pullip-nukeista. Innostuin heti ja tilasin Marilynin lähes tulkoon heti.


Kenen sun nukeista kanssa menisit mieluiten treffeille (voi olla myös ihan ystävämielessä eikä kumppaneina) ja mihin menisitte?

Menisin varmaan Anastasian kanssa kahvilaan. Hän muistuttaa huumoriltaan eniten mua. Meillä olisi varmasti hauskaa.


Onko kaikki nuket yhtä rakkaita vai onko sulla lempparinukke?

Ehkä kaksoset on mulle ne rakkaimmat nuket.


Vai vaihteleeko se?

Itse asiassa se riippuu ihan fiiliksestä mitä nukkea haluan sillä hetkellä kuvata. Eli joo, vaihtelee.


Miten sulla on rahaa kaikkiin nukkeihin?

Ei mulla oikeestaan oo rahaa. Koitan aina vähistä rahoistani säästää nukkerahat kokoon. 


Haaveiletko muistaki nukeista ku pullip-perheen jäsenistä?

Tällä hetkellä mun haaveissa on pari tiettyä barbieta, bratzejä ja bjd-nukke.



  Jees. Ne olivat siinä. Toivottavasti piditte. Laitan tähän loppuun vielä vähän kuvia mun synttäritytöstä, Marilynistä. Mun nukkeilun aloittamisesta on siis kulunut jo kaksi vuotta. Tuntuu edelleen siltä kuin olisi aloittanut tän harrastuksen eilen. Mutta ei, kaksi vuotta jo kulunut. Tää harrastus on antanut mulle niin paljon. Oon siitä tosi kiitollinen. 







Ensi kertaan!


4 kommenttia: