tiistai 9. huhtikuuta 2024

Joutsen

 


  Heippa taas! Tänään on ollut ihan kesä fiilis vaikka vähän lunta vielä onkin. Toivon syvästi ettei uutta takatalvea tule.

  Mulla on myös hyviä uutisia. Oon saanut uuden nuken! Hän on siis malliltaan Pullip Keres. Vaikka tää nukke on aika raju verrattuna mun muihin nukkeihin niin pidän hänestä jo nyt tosi paljon. Huomenna kuitenkin vaihdan hänelle obitsun, chipit ja peruukin.

  Idean tuohon otsikkoon sain tuttuun tapaan kun olin kuvaa muokkaamassa. Mikäs sen kesäisempää kuin meri ja joutsen. Ikävöin niin kovasti kesää että päätin muokkailla jotain todella kesäistä.

  Mutta mennäänpä nyt kuviin. Otin vähän sisäkuvia Annabethistä. Hän on siis tää mun uusi nukke, nimesin hänet Annabethiksi.




^Annabeth laatikossaan






^ Tää kuva näistä kuvista on mun mielestä paras



Ensi kertaan!


2 kommenttia:

  1. Onpa voimakas ja vaikuttava nukke - mutta samalla tosi kaunis ja kiehtova, tosi upea 🤩

    VastaaPoista