maanantai 29. huhtikuuta 2024

Enkeli taivaasta

 


  Heippa taas! Pitkästä aikaa taas postausta. Nää kuvat otin kyllä eilen mutta vasta tänään mulla oli aikaa muokata tota yllä olevaa kuvaa ja julkaista. Avalon on aivan ihana nukke. Oon tosi tyytyväinen siihen että ostin hänet. Tykkään myös siitä miltä toi kuva näyttää.

  Mulla on myös hyviä uutisia! Avalonin uusi peruukki on tulossa enkä malta odottaa. Mulla on myös toinen hyvä uutinen. Mulla on uusi nukke jonka @ dollylollies tuolta instagramin puolelta on siis meikannut. Oon tosi tyytyväinen tähän nukkeen joten kannattaa lähettää hänelle jos haluaa nukelleen laadukkaat uudet kasvot.


^ Tuossa siis on uusi nukkeni. Hänen nimensä on Primrose. Saatte nähdä hänet vielä jossakin vaiheessa peruukilla, obitsulla ja uusilla chipeillä.


  Oon muuten edelleen tosi kiireinen. Sen vuoksi en ole postannut moneen päivään. Kesä näyttäisi ehkä vähän rauhallisemmalta. Toivon että ymmärrätte. Kyllä tämä tästä. Mutta nyt pääsette vähän näkemään eilisen kuvasatoa. Toivottavasti pidätte. 













Ensi kertaan!

2 kommenttia: