maanantai 15. huhtikuuta 2024

Kyyneleet

 


  Heippa taas! Tänään oli oikein kiva päivä! Käytiin kirppiksellä tekemässä löytöjä. Instagramin puolelta jotkut ehkä tietävätkin että kerään nukkejen lisäksi myös muita juttuja. Esimerkiksi My Little Ponyt ovat lähellä sydäntä. Löysin siis paljon kivoja juttuja kirppikseltä. Ehkä kivoin löytö oli uusi poni.

  Kun tulimme kotiin kirppikseltä niin olihan taas pakko päästä ulos kuvaamaan. Ulkona oli melko lämmintä, niin lämmintä että kuljin ilman takkia. Vaikka oli pilvistä niin oli silti jotenkin niin kesäistä. Nähtiin jopa ensimmäisiä kukkia.

  Kuvausreissulle tällä kertaa mukaan tarttui Annabeth ja Ciel. Oon innoissani heidän tarinastaan. Annabeth on niin kaunis ja Ciel myös. Sain muuten idean otsikkoon taas tietenkin tuosta muokatusta kuvasta. Vaikka kuva on aika yksinkertainen niin pidän siitä. Se on todella mun tyylinen kuva.

  Mutta nyt. Eiköhän mennä itse kuvatarinaan. Tää taitaa olla jo kuudes osa Valkoiseen lintuun. Toivottavasti pidätte!


Kuvatarina: Teen sinusta kaltaiseni


Annabeth: *itkee hiljaa* Ciel. Olet niin kiltti ja viaton. Olet ainoa joka ymmärtää minua.



Annabeth: Siksi minua pelottaa. Olet kuin päiväkorento. Ihmiset elävät niin vähän aikaa.




Annabeth: Siksi olen surullinen. Jonakin päivänä sinä lähdet. Sinä kuolet ja minä jään taas yksin. *pyyhkii kyyneleitä silmistään* Mutta minä en anna sen tapahtua. On yksi keino. Teen sinusta kaltaiseni.



Hetkeä myöhemmin toisaalla.


Ciel: Annabethiä ei ole näkynyt pariin päivään. Tiedän ettei hän hylkäisi minua. Hän ei tekisi minulle niin. Silti minua pelottaa. Mitä jos hän on jättänyt minut yksin niin kuin Lala?




Ciel: *ajatuksissaan*

Annabeth: *istahtaa tytön viereen* Hei.






Ciel: Sinä tulit. Olen odottanut sinua.




Annabeth: Tiedän. Tarvitsin aikaa ajatella.

Ciel: Ei hätää. Minä ymmärrän.




Annabeth: Kukaan ei ole saanut minua tuntemaan näin. Tunnetko sinä samoin?

Ciel: Riippuu siitä millaisista tunteista on kyse. Onko se lämmön tunne sydämessä?

Annabeth: Tunnetko sinä sen saman lämmön?

Ciel: Tunnen mutta en kertonut siitä aiemmin sillä pelkäsin menettäväni sinut.




Annabeth: Minä pelkäsin samaa. Pelkäsin että jos tunteeni paljastuvat niin menetän sinut. Kuka muka haluaisi olla kaltaiseni kanssa?

Ciel: Älä sano noin. Minä haluan olla kanssasi.

Annabeth: *helpottuneena* Todellako?

Ciel: Todella.

Annabeth: Hän on viaton kuin lintu. Valkoinen lintu. Miten kerron hänelle sen mitä aion hänestä tehdä?


Jatkuu



2 kommenttia: