keskiviikko 1. toukokuuta 2024

Kevätkukkia

 


  Heippa taas! Pääsin tänään ulos kuvaamaan! Jihuu! Oon siis edelleen niin kiireinen kuin olen koko tämän huhtikuun lopun ollut. Tänään kuitenkin järjestyi sellainen ihana pieni kuvausreissu. Olen siitä todella onnellinen. 

  Tänään ei tule valitettavasti tarinaa. Suunnitteilla on kylläkin julkaista jossakin kohtaa taas kuvatarinaa. Ehkä huomenna tai joku muu päivä? Enpä tiedä. Jos aikaa liikenee.

  Tänään oli tosi hauska kuvausreissu. Löydettiin jopa valkovuokkoja. Ne olivat tosi kauniita ja pitihän Daisyn olla siellä keskellä koska hän on mun metsätyttö. Sain myös räpsäistyä pari kuvaa Averystä. Mutta sen enempää löpisemättä, tässäpä teille keväisiä kuvia Daisystä ja Averystä. Kertokaa toki mikä kuvista on suosikkinne.









Ensi kertaan!

2 kommenttia:

  1. Ihania kuvia 😍😍 Mun suosikki on toi kuva missä näkyy paljon valkovuokkoja 🤩

    VastaaPoista