lauantai 6. heinäkuuta 2024

Verikuu

 


  Heippa taas! En olekaan postannut vähään aikaan. Olen siitä pahoillani. Olen ollut niin kipeänä etten ole vain pystynyt kuvaamaan. Mutta onneksi nyt aletaan olla jo voiton puolella. Kiitos kärsivällisyydestänne.

  Olen niin innoissani että pääsin tänään ulos. Tämän päivän kuvia en kuitenkaan aio tässä kohtaa julkaista vaan luvassa olisi eräs yksiosainen kuvatarina Adarasta. Olen edelleen tosi uupunut tämän sairastelun vuoksi että en jaksa kirjoittaa tällä kertaa niin hirveästi kuin yleensä. Eiköhän mennä suoraan tarinaan.



Kuvatarina: Hän joka tietää kaiken


Adara: *tarkkailee taulujen kautta muita nukkeja* Minun nimeni on Adara ja minä tiedän kaikesta kaiken.















Adara: *omahyväisesti* Jopa sen milloin sinä syöt ja juot.













Adara: Tai sen mitä piilottelet synkässä vaatekomerossasi.















Adara: Ai mistäkö tiedän sen?














Adara: Tiedän sen koska olen aina askeleen edellä muita. Tarkkailen jokaista liikettäsi. Ja kun tunnen sinut ja aikeesi parhaiten niin tiedän mitä aiot tehdä seuraavaksi. Ja miten pystyn tarkkailemaan sinua? Minä pystyn siihen koska minä olen jumalatar.














Adara: Älä silti ole huolissasi. Aikeeni ovat hyvät. Voit luottaa minuun. Vaikka tiedänkin sinusta kaiken niin voit luottaa siihen että salaisuutesi ovat turvassa.














Adara: Miksikö tarkkailen sinua? Koska se on jännempää kuin TV:n katselu.








Loppu














2 kommenttia:

  1. Tuo taulukuva on niin tosi hieno 😍 Harmi että olet ollut kipeänä, toivottavasti paranet pian ❤️ Hieno jumalatar

    VastaaPoista