keskiviikko 10. heinäkuuta 2024

Kruanke saapui (taas uusi nukke)

 




  Heippa taas! Ette ikinä arvaa! Tai noh, otsikko tietenkin paljastaa kaiken. Mulla on taas uusi nukke! Hänen nimensä on Kruanke ja malli on Pullip Classical Alice. 

  Mä olen siis pitkään katsellut tätä nukkea ajatellen että ”En osta”. Kuinkas sitten kävikään? Sattui löytymään Pullip Classical Alice niin hyvään hintaan käytettynä että oli pakko hankkia. Rakastan tän mallin meikkiä. Rakastan noita huulia ja kulmakarvojen muotoa. Ja kyllä stock asukin kelpaa sillä se on tosi söpö.

  Kruanke tarvitsee siis vielä uudet chipit, peruukin ja ripset niin hän näyttää itseltään. Mutta ei hätää sillä kaikki on tilattu ja tulossa. Ripsetkin saapuivat tänään. Tarkoitus olisi laittaa ripset paikoilleen tässä joku päivä. Lyhyesti sanottuna; Kruanke ei ole vielä valmis.

  Mutta saatte silti nähdä hänet. Sillä olen kuvannut teille tarinan joka kertoo siitä kun Kruanke on muuttamassa pois asunnosta. Kruanke ei tiedä että Annabeth ja Ciel muuttavat hänen vanhaan asuntoonsa. Kyseessä siis sama asunto jota he kävivät katsomassa kuvatarinassa nimeltä Asuntoesittely.

  Täytyy sanoa että ihmettelen kyllä Annabethin ja Cielin rohkeutta muuttaa siihen asuntoon niin oudon esittelyn jälkeen. Mutta mun hahmojen elämät on muutenkin tosi outoja. Joten antaa mennä vaan. Mutta joo, päästän teidät nyt lukemaan tarinaa. Samalla näette Kruanken. 

  Ai niin! Olen päättänyt tehdä tästä siis kuvatarinasarjan. Tämä sarja jatkaa siis Valkoista lintua. Aiemmat osat löydätte Tarina-osiosta. Näiden tarinoiden oli alkuun tarkoitus olla yksiosaisia mutta toisin kävi. Tämän sarjan nimi on Likasade. Toivottavasti pidätte.




Kuvatarina: Askel eteenpäin


Kruanke: Noin. Nyt alkaa olla kaikki pakattu.













Kruanke: Olen ihan poikki. Mutta nyt se on tehty.












Kruanke: *asettuu maahan selälleen* Jospa ihan vain vähän lepään hetken….












Kruanke: En millään haluaisi lähteä täältä. Tiedän silti että tämä on ainoa oikea ratkaisu.














Kruanke: Maisemanvaihdos tekee minulle hyvää.













Kruanke: *nukahtaa ja näkee unta muuttolaatikoiden alle hautautumisesta*













Monta tuntia myöhemmin


Kruanke: *nousee istumaan unisena*
















Kruanke: Voi ei.. Minä nukahdin!














Kruanke: Mitä kello on? *vilkaisee kelloa kännykästään*

















Kruanke: Voi ei.. Se on jo noin paljon..Uudet asukkaat tulevat tänne ihan kohta! Minun täytyy häipyä täältä…









Jatkuu
























2 kommenttia:

  1. Ihana nukke, olipa onnea kun sait kohtuuhintaan 👍 Upeita kuvia 🤩 Nukketalo on tosi hieno 😍😍

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos❤️ Olen ihan älyttömän innoissani tästä uudesta neidistä ja nukketalosta🥰👍

      Poista