lauantai 13. heinäkuuta 2024

Lisää kaneja

 


  Heippa taas! Kävin taas kerran ulkona kuvaamassa. Oli oikein ihana ilma. Tosi lämmintä. Tällä kertaa mukaan tarttuivat kaksoset ja Kruanke.

  Oli oikein hauskaa näitä tyttöjä kuvatessa. Tällä kertaa näette kaksosilla vähän erilaisia vaatteita. Innostuin vaatettamaan heidät vähän eri asuihin.

  Jos ihmettelette niin olen vaihtanut kaksosille takaisin ne vanhat peruukit. En tottunut millään siihen että ne uudet peruukit olivat niin lyhyet. Joten tässä kävi näin. Vanhat peruukit harjattiin siis auki ja nyt ne ovat taas ihan toimivat. Harmittaa kun meni rahaa hukkaan mutta ei se haittaa.

  Mutta hei, tänään olisi taas luvassa kuvatarinaa! Kuvasin uuden osan Kantajaan. Toivottavasti pidätte!



Kuvatarina: Jos uskallatte


Marilyn: Olikohan tämä virhe?












Marilyn: Siis kutsua tuntemattomia kotiimme… Minulle on aina sanottu että- *ajatus keskeytyy*

Anastasia: Tuletko?














Marilyn: Tulen. Odottakaa hetki.

Anastasia: Hyvä on. Me odotamme. Mistä on kyse? Tai tiedänhän minä.














Anastasia: Tuntemattomia ei kutsuta kotiin.

Avery: Itsehän te meidät kutsuitte. Voimme kyllä jatkaa tästä ihan kahdestaan.














Anastasia: *kääntyy katsomaan Averyä* Pelottaako sinua?

Avery: Ei! *oikeasti pelkää, ainakin vähän* Olemme vain kiireisiä.














Marilyn: *tarkkailee Averyä* Sinä todella pelkäät meitä.














Anastasia: *dramaattisesti* Voi herran jestas kuinka pelottavia me olemme!














Anastasia: *alkaa nauraa ja meinaa samalla kompastua kenkiensä naruihin*















Marilyn: *ryntää siskonsa luokse* Varo!














Anastasia: *nauraa*

Avery: Mikä naurattaa?



















Anastasia: Ilmeenne. Eivät pari kengän narua minua listi. Olen puolijumalatar.















Anastasia: Olen kuolematon. Toisin kuin Avery.

Avery: Siinä se juju onkin. Te muut olette lujempaa tekoa. Olen ihminen. Tottakai minua pelottaa koska olette yliluonnollisia ja teitä on monta. Ja hetki sitten Marilyn uhkasi minua ruusuillaan.

Daisy: Avery! Voi kamala. Tuosta he eivät tykkää.













Marilyn: Olen pahoillani. Oikeasti. En tarkoittanut pahaa. *kääntää katseensa siskoonsa* Ja sinä. Voisit sentään solmia kengän nauhat!



















Marilyn: *katsoo vakavana Averyä ja koittaa hymyillä* Minäkin pelkäsin sinua. 

Avery: Ihanko totta?

Marilyn: Ihan totta.















Anastasia: Ja nyt jos uskallatte. Talomme on täälläpäin. Seuratkaa minua.














Jatkuu











2 kommenttia:

  1. Hienot kuvat 😍 Tuntemattomia on kyllä hyvä pelätä vai mitä 🤔 Tai siis olla hieman varuillaan…. tosi kiva tarina 🤩

    VastaaPoista