maanantai 8. heinäkuuta 2024

Uusi nukke saapui!

 


  Heippa taas ja vähän myöhässä jälleen! Mutta mulla oli hyvä syy. Nimittäin tänään mulle saapui uusi nukke! Hänen nimensä on Larissa ja hän on malliltaan Pullip Veritas Deep Crimson. Nimeä oli tosi vaikea keksiä mutta tämä nimi tuntuu nyt kyllä niin sopivalta. Larissa tarvitsisi vielä obitsun ja muuta sellaista. Annan hänen olla nyt vähän aikaa stock kuntoinen.

  Mutta uuden nuken lisäksi mulla on myös jotain tosi isoa paljastettavaa. Mä olen halunnut yhtä juttua jo ties vaikka kuinka pitkään. Tänään toiveeni toteutui. Nimittäin sain nukeilleni oman kodin. Äidin miesystävä siis kokosi mulle tänään nukketalon. Ja siis, olen niin innoissani! Pääsen ottamaan sen kanssa ihania sisäkuvia!

  Tänään ei siis ole luvassa kuvatarinaa vaan kuvia mun ihanasta uudesta nukesta sekä…. Nukketalon esittely! Toivottavasti intoni tarttuu myös teihin!

  Ainiin muuten. Mulle on tulossa taas uusi nukke vielä. (Hups.) Mutta mulla on jo paljon suunnitelmia hänen varalleen. En malta odottaa että saan hänet käsiini.

  Mutta hei, tuosta ylemmästä kuvasta vielä jotain. Siinä on siis sellainen tarina että maagiset kasvit ovat vallanneet Larissan asunnon parvekkeen kautta. Oli muuten aika vaikeaa asetella nuo kukat. (Kuvan ruusut ovat siis aitoja mutta kuvaa on muokattu rajusti.) Mutta onneksi onnistuin siinä silti. Mutta nyt en höpötä enää enempää vaan näytän teille kuvia.






Rakastan Larissan meikkiä. Etenkin huulia ja luomia.






Ja nää kengät on niin ihanat! Rakastan.



Olen niin iloinen hänestä. Larissa on ehkä tämän hetken lempinukkeni. Sitten seuraavaksi nukketalosta kuvia.








Katsokaa sitä! Eikö olekin ihana? Se on vielä kalustamaton mutta se ei haittaa. Aion hankkia kalusteita kyllä.








Nukketalossa on ihanat ikkunat ja tapetit. Niin kauniit.










Toinen ikkuna.













Söpöjä kukan mallisia kattoikkunoita! Niin söpöt.












Ja löytyy myös ihana parveke. Laitettiin äidin kanssa noi valot ja näyttää kyllä niin ihanalta.














Larissa meni nukkumaan. Tehtiin siis jokin aika sitten pahvista ja kankaasta Pullip kokoisen sängyn. Kuka arvasi että se mun yks askarteluprojekti oli nuken sänky? Olen oikeasti kiinnostunut kuulemaan.








Ensi kertaan!








4 kommenttia:

  1. Ihana tuo uusi nukke, tosi kaunis 😍 Onpa söpö ja ihana tuo nukkekoti 🤩 Rakastan sitä ❤️😍 Paljon onnea uusista hienoista jutuista 🥰

    VastaaPoista
  2. On kyllä upea nukkekoti🤩 ja niin hyvässä kunnossa☺️ t:green

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon ja täytyy sanoa että rakastan tätä nukketaloa super paljon🥰

      Poista