lauantai 3. elokuuta 2024

Tuliaisia Kreikasta

 


  Heippa taas! Äitini kävi matkalla Kreikassa joten siitä tuo otsikko. Ja tulipa muokattua lomailuun sopiva kuvakin. Itse en tosin ollut mukana matkalla vaan äitini matkusti Kreikkaan miesystävänsä kanssa. 

  Tätä yllä olevaa kuvaa oli kyllä taas niin hauskaa muokata. Vaikka äitini välttyi palamiselta niin tässä kuvassa Larissa ei. Larissa unohti laittaa aurinkorasvaa ja nyt hänen naamansa on ihan punainen. Hän koittaa peitellä palanutta naamaansa aurinkolaseilla. Voi raukkaa.

  Mutta hei, kuvasin uuden osan Likasateeseen! Ennen kuin päästän teidät lukemaan niin pakko esitellä mitä äitini ja äidin miesystävä toivat mulle Kreikasta tuliaiseksi.



  Eikö olekin aivan ylisöpö nojatuoli? Se on siis korurasia mutta sopii täydellisesti nukeille. Nyt nukkejeni olohuone on täydellinen. (Kiitos äiti!) Mutta juu. Tässä tulee seuraavaksi se lupaamani tarina. Olkaapa hyvät!






Kuvatarina: Ruutuaika


Larissa: *istuu ajatuksissaan nojatuolissa* Kuule Kruanke. *vakavana*












Kruanke: Mitä nyt Larissa? Tiedäthän sinä että voit kertoa minulle mitä tahansa?

Larissa: Tämä liittyy isääni. Kerroin hänelle että olen löytänyt ystävän.















Kruanke: Miten isäsi asian otti? Kuulostat niin vakavalta…

Larissa: No kun… *tuttu ääni tv:ssä keskeyttää tytöt*

”Ja nyt siirrymme toisiin ilouutisiin. Kuuluisan miljonäärin tytär Larissa Chant on todennäköisesti viimeinkin löytänyt sen oikean.”

”Se pitää paikkansa. Sillä rakas tyttäreni on viimeinkin löytänyt sielunkumppanin.”












Larissa: Tuohan on isäni. Mitä hän tekee telkkarissa?

*Seuraavat sanat hyytävät molemmat tytöt*

”Olen onneni kukkuloilla sillä tyttäreni menee naimisiin! Haluan kertoa tätä ilosanomaa ihan kaikille! Larissa jos katsot tätä niin haluan sinun tietävän että isäsi hyväksyy Kruanken täysin. Haluan vain sanoa että hyväksyn täysin tyttäreni uuden naisystävän. Voi olen niin onnellinen tyttäreni puolesta!”

Larissa: Mitä….? *ei saa sanaa suustaan vaan tuijottaa television kuvaruutua*

Kruanke: *tuijottaa järkyttyneenä*

















*sillä hetkellä Kruanken äiti riivaa television ja katkaisee ohjelman*

*television ruudulla on pelkkää lumisadetta*


Larissa: Voi hemmetti….








Jatkuu










4 kommenttia:

  1. Suku ja juorulehdistö voivat joskus mennä hieman asioiden edelle 🤣 Olipa hauska tarina vaihteeksi ja hienot kuvat 🤩😍

    VastaaPoista
  2. Pääsin pitkästä aikaa taas nauttimaan sun blogipostauksista! Olikin mukava lukea näin monta postausta putkeen :> Sun tarinat on niin mahtavia, niitä on ollut ihana lukea, ja ihanaa kun oot näin aktiivinen blogin puolella <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei aivan ihanaa että tykkäät mun tarinoista😄👍 Oon tästä tosi otettu♥️👍 Ja täytyy kyllä sanoa että tän blogin pitäminen on yksi elämäni parhaista jutuista😄 Mulla on tän kanssa aina niin hauskaa joten siksi olen niin aktiivinen👍

      Poista