perjantai 16. elokuuta 2024

Uusi Dal saapui

 


  Heippa taas! Arvatkaapa mitä? Mulla on uusi nukke! Kyseessä on siis toinen Dalini. Multa löytyy siis jo Dal Joujou ja nyt multa löytyy myös Dal Charlotte. Ja kuten ehkä arvasitte niin tämä uutukainen löytyy tuosta yllä olevasta kuvasta. Ja nyt seuraa kuvia paketin avaamisesta.



Tässä kuva paketista jossa nukke tuli.




Eikun avaamaan.





Hänet oli kääritty tuollaiseen paperiin.







Muovin sisällä.







Tässä hän on, Dal Charlotte. Olen ajatellut antaa hänen nimekseen Blair. (Keksin nimen kun katsoin Gossip girliä)






Esittelen tässä samalla hänen uutta mekkoaan. Olen sen itse suunnitellut. Tiedän että se on Blairille liian iso mutta se on suunniteltu sopimaan obitsulle ja Blair on saamassa kyllä obitsun.


  Vielä pieni kertomus siitä miten pelkäsin etten saakaan Blairia. Tilattiin siis Groovelta tää nukke. Tullauksen jälkeen kuitenkin kävi niin että ei sitten saatu ilmoitusta paketin saapumisesta. Kun tutkimme asiaa niin saimme tietää nuken olevan saapunut jo ajat sitten. Luulimme että paketti on jo lähtenyt takaisin mutta ei onneksi. Saimme siis viime hetkellä paketin haettua. En voi sanoin kuvailla kuinka onnellinen olen siitä että Blair on täällä.
  Vielä lopuksi laitan vähän kuvia Blairista. Kävin nopealla kuvausreissulla vielä tänä iltana. Mun mielestä näistä kuvista tuli ihan nättejä. Toivottavasti tekin pidätte!








^ Tää kuva on mun mielestä jotenkin niin söpö




^ Tää on mun suosikki kuva näistä kuvista

















Ensi kertaan!














2 kommenttia:

  1. Hän on niin tosi upea 😃 Hienoja kuvia 😃 Onnittelut uudesta hienosta nukesta ❤️🥰

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon❤️❤️❤️ Olen ihan super innoissani hänestä😄👍❤️

      Poista