lauantai 24. elokuuta 2024

Nukkeja, nukkeja ja nukkeja

 


  Heippa taas! Pitkästä aikaa vähän kuvaa Primrosesta. Primrose tosiaan tarvitsisi jotain muitakin vaatteita kuin tuon mustan mekon. Vaatteiden tekeminen tai niiden löytäminen on kuitenkin melko vaikeaa koska haluaisin Primrosesta gothic lolitan. Enkä vielä ainakaan ole niin taitava ompelija että osaisin sellaisia vaatteita ommella. Mutta ehkä joskus.

  Nukkeinnostukseni kasvaa koko ajan. Mun haaveena on saada koko asunto täyteen nukkeja. Lähinnä Pullip-nukkeja mutta kyllä Dalit ja Byulit myös kelpaavat. Haaveena olisi hankkia joskus joku Taeyang ehkä myös. Mutta koska poikapuoliset nuket eivät tunnu oikein omalta niin tuskin tulen hankkimaan sellaista.

  Tänään on kuitenkin luvassa Péché-kuvatarinan uusi osa! Pääsette näkemään Primrosea jälleen pitkästä aikaa. Toivottavasti tämä tarina ilahduttaa teitä yhtä paljon kuin itseäni. Mutta tässäpä se tulee. Olkaapa hyvät!



Kuvatarina: Noita


Primrose: *kulkee metsässä*
















Primrose: *katsoo ympärilleen* Eihän täällä ole ketään?

















Primrose: Hyvä. Ei ketään.


















Primrose: Tämä on pidettävä hyvin salassa. Jos salaisuuteni paljastuu niin olen pahassa pulassa.


















Primrose: Olen onnekas kun jumalatar puhuu minulle.

















Primrose: Hän on suonut minulle aivan erityisiä voimia. Voimia, joita yhdelläkään toisella vampyyrilla tai ihmisellä ei ole.



















Victoria: Missä hän on? Minun täytyy löytää hänet.


















Victoria: *nostaa katseensa* Tuolla hän on!




















Victoria: *nostaa kätensä tervehdykseen* Hei! Primrose! Se olen minä Victoria!


















Primrose: Victoria…!



















Victoria: Mitä sinä teet?



















Primrose: *pitelee käsissään kynttilää jota ympäröi maaginen hohtava kehä*Älä tule lähemmäs!













Jatkuu








2 kommenttia:

  1. Jännittävä tarina 🤩 Tuskkn maltan odottaa jatkoa tähän 😃 Hienoja kuvia 😍

    VastaaPoista