keskiviikko 21. elokuuta 2024

Syksyistä tunnelmaa

 


  Heippa taas! Kesä alkaa olla jo ohitse ja syksy sieltä jo kolkuttelee kohta ovia. Siksi siis vähän syksyisempi muokkaus tuossa kuvassa. Tykkään tuosta kuvasta ihan sikana. Olen aina pitänyt niistä syksyn kauniista väreistä.

  Tänään alkaisi siis uusi kuvatarina sarja. Kävin tänään kuvaamassa sen ensimmäisen osan. Tämä sarja siis jatkaa Uneksijaa. Vähän niin kuin toinen kausi. Tämän kuvatarina sarjan nimi on Kesytön.

  Tuo tarinassa esiintyvä vihreä viitta Avalonin päällä on mun itse suunnittelema. Olen tosi tyytyväinen tuohon viittaan. Sillä saa niin kivoja kuvia. Mutta nyt päästän teidät lukemaan itse tarinaa.



Kuvatarina: Aika lopussa


Avalon: *kulkee metsässä*
















Avalon: *pitelee hupustaan kiinni jottei se vahingossakaan lähde päästä*















Avalon: Minun täytyy löytää hänet. Aikaa on vain vähän.
















Avalon: Hän on ensimmäinen ja viimeinen. Minä luotan häneen. Kehenkään muuhun ei voi luottaa.


















Avalon: Hän tietää mitä tehdä.




















Avalon: Ja jos ei tiedä niin ainakin voimme miettiä ratkaisua tähän yhdessä.




















Avalon: Rythm ei ole tyhmä. Hän kyllä pystyy auttamaan minua.


















*tuulenpuuska tempaisee hupun Avalonin päästä*

Avalon: Vain hän ymmärtää minua.





















Avalon: Hän ymmärtää minua vaikka olen yhtä kesytön kuin hyökyaalto. Meren henkilöitymä. Samaan aikaan salakavala ja arvaamaton. Samaan aikaan tyyni ja rauhoittava. Vain Rythm ymmärtää sitä. Ja siksi minun on löydettävä hänet. Vain hän voi oikeasti auttaa minua.











Jatkuu









4 kommenttia:

  1. Ihastuttava tarina, erikoinen, tykkään 😍😍😍 Todella taiteelliset, energiset, hienot kuvat 🤩

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon❤️❤️❤️ Ihana saada tällaista palautetta👍🥰

      Poista
  2. Mä tykkäsin tuosta tuulen puuska kohdasta❤️ t:green

    VastaaPoista