tiistai 27. elokuuta 2024

2 uutta nukkea!

 


  Heippa taas! Onkin ollut vauhdikas päivä! Mulla on hurjasti kerrottavaa teille! Arvatkaapa kuka tuossa yllä olevassa kuvassa poseeraa? Uusi ihana nukkeni nimeltään Kesä! Hän on @honnyworld :n custom. Suuret kiitokset kaupoista hänelle! Nukke on aivan ihana!

  Eikä nämä ilouutiset tähän lopu nimittäin myös eräs toinen nukke saapui tänään! Tämä toinen on mallia Pullip My Melody x HEN-NAKO. Olen kuolannut häntä jo jonkin aikaa. Ja nyt en voi uskoa todeksi että hänkin on minun! Suunnitelmissa on laittaa hänelle kyllä vielä uudet chipit ja uusi peruukki sekä obitsu. Niitä odotellessa tämä neiti saa olla nyt vähän aikaa stock kuntoisena.

  Ja tiedetään. Tuosta ylemmästä kuvasta Kesää ei oikein erota kovinkaan hyvin. Ei silti hätää sillä saatte nähdä seuraavaksi lisää kuvia hänestä ja Kristiinasta. Kyllä, Pullip My Melody x HEN-NAKO on siis nimeltään Kristiina. Kristiinan hahmosta paljastan myöhemmin lisää. Sen verran voin kertoa että olen kirjoittamassa Kristiinasta romaanin mittaista kirjaa. Saatte tietää lisää myöhemmin.

  Mutta nyt niihin kuviin. Tällä kertaa pääsette ihastelemaan niin muokattuja kuvia kuin myös muokkaamattomia. Luovuuteni vain lähti liikkeelle mitä tulee näihin kuviin. Toivottavasti pidätte näistä sillä itse pidän kovasti näistä.



Paketin availua ensin! Olin liian innoissani. En malttanut ottaa kuvia toisesta paketista joten avasin paketin samantien.



Tää Kristiinan laatikko on tosi hieno!


Niin söpö! En kestä!


Ihana, ihana ja ihana!



Kesä ja Kristiina.


Rakastan häntä jo nyt ihan älyttömästi!



Katsokaa nyt häntä!


Rakastan noita kenkiä!


Söpöliini!


Vähän lähikuvaa huulista.


Hän on paljon söpömpi kuin niissä valmistajan kuvissa! Olihan hän niissäkin söpö mutta luonnossa vielä söpömpi.



Lähikuvaa myös Kesän naamasta. Niin kaunis.


Rakastan häntä. Minä todella rakastan häntä.



Hän inspiroi mua nyt ihan valtavasti!


Vielä on tulossa lisää kuvia hänestä.





Toivottavasti piditte tästä postauksesta. Ensi kertaan!






2 kommenttia:

  1. Ihana postaus 😍 Niin kauniita nukkeja 😍😍 Kesä on aivan ihana, en kestä 🤩

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon❤️❤️❤️ Kesä on ehkä mun suosikki nukke tällä hetkellä🥰

      Poista