sunnuntai 11. elokuuta 2024

Uusia nukkeja

 


  Heippa taas! Miten teillä menee? En ole ehtinyt vähään aikaan taaskaan päivittelemään hirveästi blogia. Olen siitä pahoillani. Nukkeinnostus on huipussa mutta tuli äkillinen este blogin päivittelylle täällä netin ulkopuolella.

  Mutta hei, kertokaa toki miten teidän kesä meni! Oma kesä meni suht rauhallisesti nukkeja kuvatessa ja nukketaloa sisustaessa. Olen niin onnellinen tästä ihanasta pienestä kodista mun nukeille.

  Arvatkaapa kuka tuossa yllä olevassa kuvassa komeilee? Hän on uusi nukkeni Zethys. Ostin hänet super taitavalta @ dollylollies :lta. Zethysin lisäksi mulla on myös toinen uusi nukke nimeltään Nadine. Molemmat ostin @ dollylollies :lta ja molemmat ovat hänen customoimiaan. Olen molemmista nukeista tosi iloinen. He saapuivat siis molemmat 9. elokuuta perjantaina.

  Näiden kahden ulkonäöt tulevat kyllä vielä muuttumaan. Ja paljon. Zethys tarvitsee ehdottomasti uuden peruukin jotta hän näyttäisi enemmän itseltään. Nadine taas tarvitsisi chipit ja obitsun.

  Mutta hei, oli mulla muutakin. Olen nimittäin kuvannut kuvatarinan uuden osan! Tämä jatkaa siis Kantajaa. Toivottavasti pidätte!




Kuvatarina: Kaksi murehtijaa


Marilyn: *kuuntelee musiikkia kuulokkeistaan*
















Anastasia: *kävelee olohuoneeseen*
















Anastasia: *vilkaisee siskoaan ja hymähtää* Siellä sitä vaan kuunnellaan musiikkia.

















Marilyn: *ei huomaa siskoaan*















Anastasia: Ottaisitko kuulokkeet pois, Marilyn?

Marilyn: *ei reagoi*

Anastasia: Hyvä on. Itsepähän tätä vaadit.

















Marilyn: *kuulee Anastasian äänen mielessään*

Anastasia: *puhuu telepaattisesti kaksosten yhteyden avulla* Ota ne pois. Ota kuulokkeet pois.















Marilyn: *ottaa kuulokkeet pois* Anteeksi. Oliko sinulla jotain asiaa? En huomannut että olet siinä.















Anastasia: *istuu nojatuoliin* Emme löytäneet heitä.

Marilyn: Emme niin.

Anastasia: *huokaisee raskaasti*

















Anastasia: Mihin he oikein juoksivat? Mikä kiire heillä oli?

Marilyn: He eivät paljastaneet muuta kuin etunimensä.

Anastasia: Epäilyttävää.

















Anastasia: Mitä luulet? Pitäisikö meidän jatkaa aamulla etsintöjä? Minua jää muuten vaivaamaan tämä hyvin pitkäksi aikaa. Tiedäthän. Olemme molemmat oikeita murehtijoita. Tai noh…Sinä olet pahempi murehtija kuin minä joten voi olla että sinä murehdit tälläkin hetkellä minua enemmän. Ehkä minä siis häviän tämän erän. *nauraa sarkastisesti*

Marilyn: Taidat olla oikeassa mutta tämä murehtiminen saa silti riittää.















Marilyn: Minulla on jo suunnitelma heidän varalleen. Haluatko kuulla sen?
















Jatkuu
























2 kommenttia:

  1. Sujuvaa kerrontaa, hienoja kuvia ja kuvakulmia 🤩 Olet tosi taitava 😍 Tykkäsin tästäkin tarinasta tosi paljon ❤️

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon♥️ Ihanaa saada tällaista palautetta🥰👍

      Poista