keskiviikko 28. elokuuta 2024

Ulkoilua nukkejen kanssa

 


  Heippa taas! Olen niin iloinen että mulla on Kesä. Kesä on nyt nukke joka inspiroi mua huimasti. Hän on niin kaunis. Oikea kaunotar. Hän on niin ihana että olen alkanut jo haaveilla toisesta honnyworld :n custom nukesta. Mutta nyt jäitä hattuun. Olen ajatellut etten nyt ostelisi vähään aikaan mitåän. Katson sitten myöhemmin.

  Ja jos joku ei huomannut niin Kesästä on nyt nukkeprofiili. Saattaa olla että aloitan hänestäkin joskus vielä tarinan. Täytyy vain sitä ennen saada kaikki nuket sellaiseen kuntoon että viitsin kuvata heitä kaikkia. Tällä hetkellä on tulossa läjä peruukkeja. Peruukkiasiat ovat kunnossa. Obitsut olisi tarkoitus hankkia vielä.

  Tänään olisi luvassa rento postaus näistä kahdesta mun uusimmista nukeista. Toivottavasti Kristiinan peruukki ja chipit tulisivat pian. Mua häiritsee kuvata häntä keskeneräisenä. Mutta nyt niihin kuviin.






Vaikka en pidä vihreästä niin tähän kuvaan se sopii. Olen siis tyytyväinen.








Kesä on niin kaunis nukke! Hän on kyllä tällä hetkellä mun lempi nukke.









Ensi kertaan!

2 kommenttia:

  1. Kristiina on siis niin söpö 🤩🤩 Voi miten ihana ❤️ Ja Kesä on todella kaunis, ihania kuvia ❤️❤️

    VastaaPoista