torstai 29. elokuuta 2024

Pöllön kirkaisu

 


  Heippa taas! Oon niin innoissani edelleenkin mun uusista nukeista! Tuossa siis vielä yksi kuva Kesästä! Ja taas kerran keksin otsikon tuosta kuvasta. Tällä kertaa halusin luoda jotain maagista. Mikäs sen maagisempaa kuin pöllö kuunvalossa?

  Tänään en höpöttele enempää. Päästän teidät suoraan lukemaan kuvatarinaa. Tämä on Kesytön-kuvatarinani toinen osa. Toivottavasti pidätte.


Kuvatarina: Hiljaisuus


Rythm: *kulkee metsässä* Missä hän on? Tämä taitaa olla jo toinen viikko putkeen kun kuljeskelen täällä siinä toivossa että löydän hänet. Tämä hiljaisuus on hermoja raastavaa.















Rythm: *pää painuksissa* Miksi hän lähti? Sen suudelman jälkeen… Ehkä… Ehkä hän ei sittenkään pidä minusta. Vai olinko jotenkin huono suutelija?















Rythm: Huono suutelija…



















Rythm: En oikein tiedä. Olen säälittävä. Pitäisi mennä vain kotiin ja unohtaa hänet. Mutta en oikein voi…. Sillä taidan rakastaa häntä. Kaikesta huolimatta. Vaikka hän sekoittikin elämäni täysin. *nostaa katseensa* Siinä hän on…!

















Avalon: *seisoo selin eikä huomaa Rythmiä*

Rythm: Avalon!

















Avalon: *kääntyy katsomaan Rythmiä*



















Avalon: Rythm.

Rythm: Missä olet ollut? Olen etsinyt sinua kaikkialta.



















Avalon: Minäkin olen etsinyt sinua. Minulla on paljon kerrottavaa.

Rythm: Minne sinä menit? Luulin ettet halua olla kanssani. Lähdit sanomatta sanaakaan.
















Avalon: *vetää hupun päähänsä* Älä käsitä väärin. Yritin suojella sinua ja pitää sinut tämän kaiken ulkopuolella. Mutta olin väärässä. Anna anteeksi. *hymyilee vaisusti* On tullut aika kertoa sinulle kaikki. Olen nimittäin pulassa. Auta minua… Ole niin kiltti… *kyynel vierähtää naisen poskelle*













Jatkuu


















2 kommenttia:

  1. Ihania kuva ja kiehtova tarina 😍 Mihin pulaan hän on mahtanut joutua 🤔 Tuskin maltan odottaa seuraavaa jaksoa 🥰

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon♥️ Ihanaa että pidät♥️👍

      Poista